Hallo meiden, heb even een vraagje over de kruidvat test en de matcare. Dit is even kort mijn verhaal. Heb 7 dec een vmk gehad was 5 wk zwanger, vrijdag de 11e dec heb ik nog licht positief getest met de kruidvat. Nu had ik gewoon mijn cyclus van 35 dagen aangehouden en begonnen met tellen op 7 dec. Als er nog hcg in je lichaam zit rijpt er ook geen eitje voor zover als ik weet dus weet ik nu niet precies wanneer me nod zou zijn. Nu heb ik sinds 2 dagen echt gevoelige borsten wat ik ook had toen ik zwanger was van de mk. Nou heb ik gisterochtend getest met de matcare casette en die gaf negatief. Nou is dus eigenlijk mijn vraag heeft er iemand wel eens voor nod positief getest met deze testen? Ik heb nog 1 kruidvat 2v5 liggen en wil die misschien morgen ochtend doen. Welke zou gevoeliger zijn de kruidvat of de matcare?? Bedankt alvast!!
Volgens mij is de kruidvat gevoeliger. Overigens had ik na mijn eerste zwangerschap die een miskraam werd ook rond elke ongesteldheid zere borsten. Ik werd na de miskraam ook pas na 6 weken ongesteld. Pas vijf maanden later werd ik zwanger van mijn zoon en toen kwamen de zere borsten pas met 6 wk. Dus de symptomen die je hebt zeggen niet zoveel. Ik zou de kruidvattest met ochtendurine doen, dan heb je het meeste kans op duidelijkheid. Ben erg benieuwd! Spannend, hoop dat je weer zwanger bent...
Ik heb nog geen 1 keer pijnlijke borsten gehad als ik ongeteld moest worden wel de bekende ongikrampen maar ook daar heb ik geen last van nu. Een maandag is het 6 weken geleden dat ik het vruchtje ben verloren. Morgenochtend zal ik nog een keer testen met de kruidvat test.