Welke ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door C78, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Welke ovulatietesten gebruiken jullie en welke vinden jullie fijn in gebruik?
    Ik heb nu van babyboomshop gehad en van sensitest. Ik heb het idee dat ik die eerste fijner vond in gebruik.

Voordat ik weer een hele nieuwe voorraad voor een paar maanden insla ben ik op zoek naar ervaringen van anderen.

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben het meest tevreden met de ovulatietesten van Zwanger&Kids. Deze testen zijn voor mij gewoon het duidelijkst, tot nu toe altijd mijn ei gevonden. En dat is bij mij heel lang wachten, want een lange cyclus en dus dagelijks testen. Ik bestel ze altijd via het internet (www.zwangerenkids.nl). Ze zijn ook vrij goedkoop gelukkig.

Test jij ook dagelijks?

3. C78

C78 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie!
    Sinds mijn mk test ik dagelijks, maar daarvoor om de dag tot het streepje wat donkerder werd. Nu lijkt het een puinhoop! Afgelopen maand 2 weken dagelijks getest maar nooit een echt donker streepje gehad.
    Vaak een heeeeel licht streepje en een paar dagen een iets donkerder licht streepje.
    Vandaar dat ik nu twijfel over welke testen nu echt duidelijk zijn!

Het topic is vast vaker geweest, maar omdat het afgelopen maand toch weer zo onduidelijk was ben ik benieuwd waarover tevreden is!

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik gebruik de digitale van clearblue en de 'one test' van ebay en heb niks te klagen!:D

Deel Deze Pagina