Welke ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Wachtende, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik merk dat de voorkeuren verschillen naarmate de test weer veranderd worden.

Welke ovulatietesten gebruiken jullie en waar bestel je ze?
    Gezien de grote hoeveelheden die we nodig hebben moeten ze natuurlijk wel betaalbaar zijn :)
    En vals positieve testen zijn we natuurlijk ook geen fan van ;)

Bedankt voor de info igg !

2. Joyce538

Joyce538 Lid

16 nov 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb inmiddels al een aantal merken geprobeerd, maar houd het nu op de dipsticks van Zwanger en Kids. Steeds duidelijk mijn ei mee kunnen vinden en niet duur. Succes!

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik ga eens kijken. De vervangende gyn. vertelde mij namelijk dat ik niet elke cyclus ehco's zal krijgen terwijl ik wel Clomid gebruik. En ik wil toch wel weten wanneer er eieren te vinden zijn :) gezien de onregelmatige cyclus. Grootverbruik dus :D

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik kan je ook de testen van Z&K aanraden, ze zijn erg duidelijk.

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zeg ook Zwanger en kids. In het verleden verschillende testen geprobeerde maar nooit mijn piek mee gevonden.
    Ik had mijn hoop qua ovu testen al een beetje opgegeven.
    Maar zag dat je tegen verzendkosten 3 gratis zwangerschapstesten daar kon bestellen.
    Ik heb toen gelijk ook maar ovu testen daar bij besteld. En ik heb mijn piek eindelijk eens een keer gevonden!:)
    Dus wat mij betreft echt een aanrader.

Deel Deze Pagina