Zoals het onderwerp al zegt, welke ovulatietesten zijn fijn en leuk geprijsd? En op welke dag moet je hiermee beginnen en kan dit op elk tijdstip of moet dit 's morgens/ s'avonds? Ik hoop dat iemand me hier meer over kan vertellen. Ik weet dat er een topic hiervoor is, maar dan moet ik wel heel veel pagina's gaan doorbladeren
Ik gebruik de dipsticks van zwanger&kids.. zijn niet duur, makkelijk in gebruik. Anderen ken ik niet, ik gebruik ze deze maand voor het eerst. In de bijsluiter staat dat ze niet met ochtendurine moeten. Ik doe ze elke dag rond de middag, rond hetzelfde tijdstip is wel belangrijk volgens mij. Ik heb een cyclus van 28 dagen, in de bijsluiter staat beginnen op dag 11..
Mijn cyclus is heel onregelmatig helaas. Kun je ze ook 's avonds gebruiken? Hoe doe je dat anders op de dagen dat je werkt?
Ik heb zowel dipsticks van 123thuistesten als de midstreamtesten van de Action gebruikt (voor mij ook de eerste keer / eerste ronde). Ondanks veel wisselende berichten dat mensen hier geen teststreep te zien krijgen gebeurde het bij mij vandaag bij beiden tegelijk. Wel verschilt het inderdaad per tijdstip. Het verschil tussen de T en C streep is hetzelfde, maar rond het middaguur is de algemene kleurtoon duidelijker. Mijn cyclus was vroeger ook vrij onregelmatig en is ook zelfs tot 2 jaar uitgebleven. Voor mij was het dus puur nieuwsgierigheid om te kijken wat er na het stoppen van de pil zou gebeuren. Ik ben gestart met testen op dag 13 en 14, 17 was nog geen verschil en nu op dag 19 ineens wel. Maar ik sluit me dus aan bij mijn voorganger: rond het middaguur was in mijn ervaring het duidelijkste.