Hoi, Gisteren heb ik een test gedaan omdat ik al 1,5 week over tijd was.. en de test was positief, er was een lichte kleur 2de streepje te zien, maar nu ben ik vandaag toch ongesteld geworden! Ben ik nu wel zwanger of niet? En toch maar weer een test doen morgenvroeg? Iemand ervaring of tips voor deze situatie? Gr Cindy.
Het klinkt niet heel erg positief. Lijkt alsof het heel vroeg is misgegaan. Maar er zijn natuurlijk vrouwen die ongesteld blijven en toch zwanger zijn. Heb je een foto van je test? Ik zou over een paar dagen nog een test doen om te kijken of het streepje oploopt of verdwijnt. Succes en sterkte met het stomme afwachten!
Dit is de test van gisteren... Een licht positief streepje toch? Voel me nu erg onzeker en niet wetend of ik blij of juist verdrietig moet zijn. Gr Cindy
Ik zelf zou er geen goed gevoel over hebben als me test zo licht was en ik was anderhalve week overtijd. Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad ?
Nee helaas weet ik dit niet... En dan lees je op internet en forums; en streep is een streep... en je kan idd eventueel nog ongesteld worden tijdens de zwangerschap... ppfff wat een onzeker gevoel is dit!
Dan kan het ook nog zo zijn dat je ei later is geweest en je dus niet anderhalve week over tijd bent ! Ik zou nog even door testen om te zien of deze oplopen. Bij voorkeur wel onder de zelfde omstandigheden en dezelfde testen om te vergelijken
dat dus. daarnaast komt bloedverlies vaker voor. ik zou een verloskundige bellen, wie weet kunnen zr een vroege echo plannen
Hej meid, ik wil je hoop niet minderen en zelf hoop ik echt dat je zwanger bent.. Ik weet dat die onzekerheid echt niet fijn is! Maar vinden de andere dames het streepje ook niet erg dun en grijs? Of ligt het aan mij? Ben absoluut geen expert in zt-en aflezen hoor maar het viel me wel op..
ik vind de kleur van de foto zelf ook wat vreemd. zal wel het licht zijn denk ik. is te duidelijk voor een indroger iig
De kleur op de foto is idd wat anders... het lijntje kleurt licht paars... morgen maar weer testen of wachten totdat de menstruatie weg is?
Ik zou er ook minimaal 2 dagen tussen laten. Dan moet je HCG omhoog zijn gegaan. Met 1 dag kun je nog te weinig zeggen. Als hij dan oploopt zou ik de Verloskundige bellen om jouw verhaal neer te leggen en te vragen om een vroege echo. Succes! Of heb je er vanochtend weer 1 gedaan? Ik vind je test wel echt positief. Hopen op toch een plakkerd. Een bloeding is dan zooo klote. Digihug!
Vandaag maar geen test gedaan maar morgenvroeg doe ik er zeker weer 1. Dan zit er 48 uur tussen en ben erg benieuwd wat deze test zal zeggen. Heb er zelf niet heel veel vertrouwen in aangezien ik toch wel 'goed' ongesteld ben geworden... Wordt vervolgd! #fingers crossed.
Ik hoop echt dat je zwanger bent en blijft! Je streep vind ik duidelijk hoor. Hopelijk loopt ie toch nog op. Helaas hier geen goed verhaal. Had een knaller en werd toch ongesteld... Is dus vroeg mis gegaan toen.
Bedankt voor alle lieve reacties en tips! Nog een paar uurtjes wachten en dan weet ik hopelijk meer. @annelie sterkte met de grote teleurstelling! :*
Ben ook echt benieuwd bloedverlies hoeft niet altijd een slechte afloop te hebben. Heb het ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. Toch klopte het hartje met 6 weken en verliep mijn zwangerschap voorspoedig.
Goedemorgen, Dit is de test die ik vanochtend heb gedaan... En toch zie ik weer een streepje maar het is niet donkerder geworden wat ik wel had gehoopt. Ik denk dat ik nog maar een weekje wacht en dan proberen we weer een test. Ben zelf nog niet overtuigd door deze testen... Wat vinden jullie? Groetjes
Hoe was je ongesteldheid normaal of heftiger? Gebeurt niet vaak maar Je kunt gewoon ongi worden als je zwanger bent..