Dag allemaal, Ik heb al 4 dagen voor mijn NOD met de Sensitest dipsticks een heel vaag lijntje getest. Echt bijna onzichtbaar. 2 dagen voor NOD iets duidelijker maar nog steeds heel vaag. Intussen andere test moeten kopen, nl Kruidvat (2 voor 5 euro) en een heel vaag lijntje op NOD (vandaag), een echte twijfelaar (is het nu een lijntje of niet)? Voor de zekerheid even een ovulatietest gedaan maar die was negatief. Ik word dus stilaan gek. Hebben jullie advies voor me? Is het normaal om op je NOD met Kruidvat zo een vage lijn te hebben?
- wanneer gestopt met de pil? - wanneer had je je eisprong en hoe had je deze gevonden? Je zou anders een CB Digitaal met wekenindicator kunnen doen. Zijn ook vrij gevoelig. Geen rottige streepjes meer!
bedankt om mee te willen denken, Be Happy. -Ik ben begin december gestopt met de pil, dan na 29 dagen maandstonden gekregen. -Ik heb een ovulatietest gedaan op dinsdag 27/1 (sensitest), en die was toen positief. De dagen erna wel geen test meer gedaan dus even goed was die van de dag erna nog positiever. CB Digitaal is inderdaad heel goed, maar wel nogal duur. Ik wilde eerst een goedkope doen en bij een streepje zo een CB, om mijn vriend cadeau te doen ...
Beckje, ik weet het maar al te goed, volgende keer test ik echt niet meer voor m'n NOD...Gek word ik ervan!
Nou als je alleen vage testen hebt dagenlang zullen ze eerder gewoon vals positief oftewel indrogers zijn...
Waarom kan je niet meer testen met sensitest, als je bij het zelfde merk blijft kan je het verloop beter inschatten. Hier zijn testen van kv wel altijd duidelijker dan sensitest, dus dat is een beetje vreemd, maar dat zou ook wel aan de concentratie van je urine te maken hebben. Drie vage streepjes is in elk geval hoopvol.
Wel, mijn testen van Sensitest zijn op. Ik woon in België, en daar als ik ze bestel, dan duurt het 4 dagen voor ze hier zijn. Zoveel geduld heb ik zeker niet ...
Ik heb al veel testen versleten. Action en kruidvat onder andere. Ik heb de indruk dat 2/10 testen bijvoorbeeld bij mij valse streepjes geven. raar maar waar.
Als je denkt dat je ovu test nog positiever had gekund, dan was hij mogelijk nog niet positief En verder zou je op NOD in de meesre gevallen een duidelijke streep moeten hebben. Dus ik duim voor je dat je ei idd later is geweest, waardoor je nu nog niet op NOD zou zitten.
Misschien was mijn eisprong inderdaad een dag later. Ik hoop het alleszins. Bedankt voor alle advies, er zit niks anders op dan te wachten ...
Testen horen wel op te lopen je kan niet dagenlang lichte streepjes testen. Hoeveel dagen heb je nu achter elkaar getest precies?
Dag Queenc, op dag 5 voor NOD heel heel vaag, dag 4 iets minder vaag en dag 2 een lijntje dat je ziet (niet fel maar je hoeft het niet in het licht te houden). Tot dan steeds met sensitest. Vandaag op NOD met kruidvat een heel vaag iets. Dus die van sensitest liepen op, maar ik kan niet vergelijken met kruidvat. Ik heb er geen goed gevoel bij, ik vind het raar dat mijn ovulatietest wit blijft en dat was niet zo bij mijn vorige zwangerschap.
Kun je geen foto maken? Want zoals je het zegt liepen ze wel op... Alleen is een kruidvat best gevoelig dus daar zou je makkelijker een streepje op moeten zien. Dat van je ovu snap ik wel maar het kan ook zomaar deze keer niet zo zijn dat je daar iets oo ziet
In de vroege avond nog 1 gedaan van Kruidvat, en weer een licht lijntje. Ik probeer zo dadelijk een foto te plaatsen, ik zoek even uit hoe dat moet.