Hallo allemaal, ik ben hier nieuw en hoop diep uit me hart dat iemand mij situatie herkent en mij kan geruststellen. Ik ben 26, vorige jaar een maagverklaring gekregen. in 2012 kreeg ik een miskraam bij 9 weken. Ik heb een onregelmatige cyclus van 29 tot 31 dagen. laatste menstruatie is van 7 januari en zaterdag een zwangerschapstest gedaan van clearblue digitaal. Ik had de test sochtends gedaan en kreeg ZWANGER 1-2. Ik heb ook een foto van gemaakt en werd super blij. ben dus 5 dagen overtijd! Mijn man had gister aangegeven om toch nog een keer te testen voor de zekerheid.. test savonds gedaan was negatief.. ook van clearblue digitaal. Vanochtend weer getest ...weer negatief.. Huisartsenpost gisteren avond gebeld en assistente gaf aan 99% vroege miskraam... huisarts vandaag gebeld en gaf nog even af te wachten. Ik slaap al 2 nachten niet en maak me zoveel zorgen... wie herkent mijn situatie of wie heeft tips? Alvast bedankt voor jullie reacties!
hoi meid.. ik snap dat je het moeilijk hebt. ik testte ook eerst 10dpo negatief, 12dpo positief, op nod zo goed als niets te zien, 2dagen overtijd clearblue positief.. ik wil je geen valse hoop of dergelijk geven.. maar bij mij werkte de kv 2v5 testen echt niet.. je zag amper een streepje. test altijd smorgens.. vraag aan de huisarts een bloed test. dan weet je het zeker! deze uitslag heb je snel.. en heb je duidelijkheid. ik wens je het beste en hoop dat het goed gaat met je! liefs x
dankjewel voor je reactie. net terug van huisarts en ziekenhuis...huisarts gaf aan 100% miskraam maar om mij te overtuigen toch een bloedtest laten doen.. half 4 uitslag..
uitslag van bloed is bekend..hcg waarde was 5.4... wel zwanger zei de huisarts..over 2 dagen opnieuw testen!
uitslag van bloed is bekend..hcg waarde was 5.4..boven de 5 ben je zwanger maar 5,4 us erg laag maar wel zwanger zei de huisarts..over 2 dagen opnieuw testen!
Aangezien je een 1-2 hebt gehad denk ik dat je zwanger was en dat het hCG al dalende is. Een 1-2 krijg je volgens mij met een waarde tussen de 25 en 200. Sterkte!