Pil en ovulatietest/eispron

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BMJunior, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Hoi ik ben 7 december gestopt met de pil 10 december "ongesteld" geworden . Nou vroeg ik me af of het zin had om rond 20 december met ovulatie testen te beginnen . Kan het dat je nu al een eisprong krijgt? Want heb al aan aantal keer gehoord dat je als je stopt niet gelijk een eisprong heb.. Iemand ervaring ? 😊

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Je kan gaan testen, je zou wel ergens een keer een eisprong moeten hebben. Maar de een heeft het niet gelijk binnen een paar weken na stoppen met de pil. Je lichaam heeft ook tijd nodig om zelf weer de hormoonhuishouding op peil te brengen.
    Misschien is het een beter idee om te gaan temperaturen. Is goedkoper en kan je ook veel uit opmaken.

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier 25 dagen na de pilstop een eisprong gehad en het resultaat daarvan ligt nu in haar bedje te slapen ;)

4. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Ik denk niet dat temperaturen een optie is voor mij .. Want dat moet toch voor dat je bent opgestaan enzo? Maar als mijn zoontje om 6 uur gaat huilen dan vlieg ik toch weer uit bed haha dus dan is dat denk ik ook niet betrouwbaar ..

5. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Er is een thermometer die binnen 10sec meet.. Gebruik hem zelf ook! Bij Kruidvat. Mss is dat wat? En als je terug je bed in gaat om verder te slapen kan je na een uur alsnog dacht ik. Maar dan moet je echt weer een uur geslapen hebben geloof ik.

6. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    De een krijgt wel gelijk een eisprong en de ander niet.
    Zou gewoon beginnen met testen en afwachten.

Als je geen zin hebt in tempen moet je het niet doen.
    Als het na een paar maanden ovulatietesten nog niet gelukt is kan je altijd nog gaan tempen.

Deel Deze Pagina