Hallo allemaal, Wij hebben 12 februari een cryo teruggeplaatst gekregen. Nu heb ik afgelopen zaterdag getest (zie bovenste kv test) en vanochtend (zie onderste kv test). Ik heb sinds donderdag een paar keer licht bloedverlies gehad en in het verleden twee miskramen. Ik ben vooral bang dat het weer mis zal gaan. Officieel was het zaterdag15 dpo en vandaag 17 dpo. Wie kan mij helpen? Zou het toch goed kunnen gaan ook al is de streep niet duidelijker na 48 uur?
meid de kv testen zijn niet meer zoals ze waren.. probeer de predictor early en/of expres eens.. bij de op=op voor 5,- (voor 2 testen). Deze testen zijn echt betrouwbaar
Of het goed zal gaan, daar kan ik natuurlijk niets over zeggen. Mijn ervaring is alleen wel dat het bij mij geen goed teken is als de oploop stagneert. Bij medische bevruchtingen komen helaas meer vroege miskramen (biochemische zwangerschappen) voor. Maar van 1 test kan je echt nog niet zoveel maken. Misschien was wel je urine iets minder geconcentreerd als de vorige keer dat je testte, of speelt er een andere factor mee. Blijf de komende dagen doortesten met de kv testen op het zelfde tijdstip en dan zal je meer duidelijk hebben. Sterkte met het lange wachten elke dag!
Ik vind ze er prima uitzien. Hier op 17dpo veel lichter streepje en het resultaat ligt boven in z'n bedje te knorren.
Dankjewel! Ik houd de moed erin, maar je wilt gewoon zo graag een bevestiging en weten of het echt goed zit of niet.
Dankjewel Ila! Jullie hebben ook al een hele geschiedenis zie ik. Nu net 6 weken, wanneer staat jouw eerste echo gepland? Wij mogen 18 maart komen. Dit was inmiddels onze vijfde terugplaatsing (1 verse gehad en 3 cryo's) die hebben allemaal tot niets geleid. Nu na de tp van ons 4e cryo eindelijk een positieve test, maar dan nog 3 weken wachten op een echo... PFFF.. En als de test dan inderdaad niet oploopt ga ik me toch wel zorgen maken. Zo is het in het verleden ook al twee keer op een miskraam of vroege miskraam uitgedraaid.
Akelig is dat, he. Alsof het medische traject niet al zwaar genoeg is, krijgen we ook nog eens vaker met miskramen te maken. Maar gelukkig worden er ook veel kindjes via ivf en icsi geboren, dus daar probeer ik me maar aan vast te houden. Wij hebben 8 maart de eerste echo, dan ben ik 7,5 week. De spanning daarvoor begint nu behoorlijk toe te slaan! Als ik jou was, zou ik wel in ieder geval met de kv testen door blijven testen. Met een test van een ander merk kan je geen vergelijk maken met de testen die je nu gedaan hebt. Wat ik bijvoorbeeld wel deed was de ene dag een kv test, de dag erna een predictor en zo om en om. Dan heb je steeds 2 dagen per merk er tussen zitten en kan je die goed met elkaar vergelijken (en kon ik stiekem toch elke dag testen ). Ik hoop heel erg voor je dat je volgende test mooi donkerder is geworden!
Ja, heel vervelend. Om gek van te worden af en toe. Had jij cryo terugplaatsingen in een natuurlijke of kunstmatige cyclus? Ik ga inderdaad morgen nog maar weer wat testen ophalen en dan woensdag in ieder geval weer testen. Het duurt zo lang en elke maand zo confronterend om te moeten testen en dan weer een negatieve in handen te hebben. En dan nu wel positief, maar vervolgens is het nog weer twijfelachtig. Wij hebben kunstmatige cyclus trouwens.
Hopelijk is het snel 8 maart en zien jullie dan een mooi kloppend hartje. Lijkt me voor jou ook niet makkelijk zo lang te wachten als je al meerdere mk’s hebt gehad..
Ik vind hem een pietsie donkerder. Maar kV testen lopen niet meer heel mooi op. Soms lijken ze te blijven hangen en maken dan weer een sprong. Dat idee van @Ila vind ik wel een mooie: om de dag kV en predictor.
Lief van je! Wij hebben alle cryo terugplaatsingen in natuurlijke cyclus gedaan, omdat ik een goede cyclus heb van mezelf. Ik gebruik deze ronde wel 'stiekem' Utrogestan tot 12 weken (hopelijk komen we tot zover!). De gyn vond dat niet nodig omdat ik van mezelf een hoog progesteron gehalte heb, maar na zoveel (vroege) miskramen ben ik het zat en is het deze ronde alles of niets voordat we naar Gent zouden gaan voor een second opinion. Tot nu toe lijkt het goed z'n werk te doen . Het duurt nog heeeeel lang voordat het 8 maart is, maar met werken en plannen voor in het weekend gaat hopelijk de klok iets sneller. Ik ben heel erg benieuwd wat je testen de komende dagen gaan doen, hopelijk heb je vanaf nu een hele mooie oploop en straks een prachtige echo!
Dankje! Pfff het is zo lastig. We hebben in 2015 een zoontje gekregen middels ivf en toen liepen de testen mooi op en was het op deze termijn al een stuk donkerder. Hoop maar dat het aan de testen ligt..
Wat goed van je dat je dan om de utro hebt gevraagd nu. Dat kan ik me goed voorstellen. En hopelijk is dat nu net dat beetje extra waardoor het wel goed komt. Nog 1,5 week voor jou! Dan is het inderdaad fijn om veel afleiding te hebben. Ach en vaak gaat de tijd ook al heel snel, maar als je wil dat het snel gaat...
Ik vind de onderste ook donkerder! En inderdaad die kv testen zijn echt bagger. Zou zeker een predictor doen, die geeft mooie streepjes! Ik ga heel hard duimen voor je dat het dit keer goed mag gaan! ❤️
Ik zie wel iets oploop hoor! En ga alsjeblieft niet je testen vergelijken met die van de zwangerschap van je zoon. En er zeker geen conclusies uit trekken. Ik testte nu op 10/11 DPO net zo licht positief als in 2014 15 DPO. En toch ligt het resultaat van de hele lichte test, ook al was ik al overtijd, nu een slaapkamer verderop te slapen Mijn man denkt nu alleen dat er een tweeling groeit omdat mijn action test echt knalde vlak na NOD en destijds knalde die pas een week na NOD. Ik vind zelf de action testen trouwens de beste om oploop mee te testen. Maar dat moet je niet te lang doen hè. Na een weekje of zo mag je toch echt gaan geloven dat je zwanger bent
Hey meiden, Vandaag nog weer een test gedaan. Lijkt naar mijn idee zelfs iets lichter. Denk dat ik ga proberen af te wachten wat er gaat gebeuren. Ze kunnen/willen nu toch niks doen... Het was zo mooi geweest als het goed zou gaan. Maar met deze uitkomsten ben ik toch haast wel zeker dat het gestopt is met groeien..
De kruidvat testen zijn niet meer zo goed zoals ze waren. Je zou een predictor test kunnen halen, deze knalde bij mij veel meer dan die kruidvat testen..
He nee! Is inderdaad niet opgelopen. Maar loopt ook niet heel erg af. Wat bij mij wel het geval was. Binnen een paar uur was jet streepje ineens velen malen lichter. Maar goed, ik snap dat je hier absoluut niet vrolijk van wordt
Eerlijk idd dat ziet er niet heel goed uit. Iedereen probeert je idd gerust te stellen dat kV niet meer is wat het is. Maar je zou nu idd echt wel oploop moeten zien. Heb alleen met kV getest en dat zag je toch wel. Sorry wil niet te negatief zijn hoop met je mee, maar ja. Dikke knuffel! Ik weet hoe hel het gedoe met de mmm is...