Hoi! Na meerdere zwangerschappen ben ik aan de pil gegaan omdat ik de pijn en verdriet niet meer aan kon. Vorige week voelde ik mij niet goed en zei tegen mijn man dat ik een griepje zou krijgen (of anno 2020: corona). Ik ben uit pure nieuwsgierigheid ook een test gaan halen, deze was hartstikke negatief (de hoop zal altijd blijven denk ik ). Mijn menstruatie volgde maar bleef mij niet lekker voelen. Ik herkende het van mijn vorige zwangerschappen.. Vandaag heb ik weer een test gehaald met dit als resultaat. Is dit een rest-hormoon van een miskraam? Of een beginnende zwangerschap? Mijn twijfel ligt hem vooral in vorige week, voor mijn menstruatie, die negatieve test. Niemand heeft een glazen bol natuurlijk, maar misschien heeft iemand een soortgelijk verhaal.
Hoe lang geleden was je miskraam? Gezien je negatieve test verwacht ik dat je nu zwanger bent. Ik zou zelf denk ik morgen contact opnemen met je huisarts om hcg te prikken om het zeker te weten.
Als je onderschrift aan geeft in oktober een miskraam te hebben gehad, kan dit naar mijn idee geen restant zijn...
Klopt, 2019 ben ik aan de pil gegaan. Ik bedoel meer dat er misschien een mogelijkheid is dat mijn menstruatie een miskraam was? Al verklaard dat niet dat ik eerst een negatieve test had en nu positief. Ik ben gewoon even enorm verbaasd!
Dan zou je inderdaad niet eerst negatief testen. Kan ook een innestelingsbloeding zijn geweest. Ik zou net als wat striae zegt, bloed laten prikken of om de dag testen en kijken of ze oplopen.
Ja je bloeding kan een miskraam zijn geweest, maar 't kan er ook bij horen. Ik heb heel heftig (3x) bloedverlies gehad, en heb toch 2 prachtige dames hier lopen die nu 2jr zijn... Dus t kan alle kanten op.. Misschien HCG prikken om je waarden te beoordelen? Of over een week nogmaals testen?
De testen zijn gewoon heel licht, mocht het een zwangerschap zijn. Daar krijg ik schrik van. Had beter niet kunnen testen .
Ja, ik slik de mini pil. Althans, slikte. Vanaf vandaag voor nu even niet. Zou dat invloed hebben op een test?