Hoi allemaal Ik ben nu 2 weken terug voor het laatst ongi geweest. Sinds vorige week heb ik regelmatig last van steken in mijn onderbuik, en voel me vaak misselijk en draaierig. Kunnen dit tekenen van een zwangerschap zijn? Hopelijk kan iemand mijn vraag beantwoorden. Kus Steef
Hoi Steef, lijkt me nog wel een beetje vroeg voor zwangerschapsverschijnselen. Het zou kunnen dat de klachten te maken hebben met je eisprong. Heb je een relatief korte cyclus? Groetjes, Wendy
Wanneer was je eerste dag van de laatste ongie? Je hebt het namelijk alleen over de laatste dag, maar berekenen doen ze altijd vanaf dag 1. (ongiedag 1) En een cyclus van 21 dagen? Hoe heb je die berekend? Want ook je cyclus wordt berekend vanaf de eerste dag van je ongie tot de volgende eerste dag van je ongie.
21 dagen? Dan zou ik maar naar de dokter gaan, want dan is er niet genoeg tijd dat een eitje in kan nestelen, wat ik begrepen heb.
Ik heb het berekent van de eerste dag van mijn laatste ongi. Een half jaar geleden bleek ik een miskraam gehad te hebben, toen heeft mijn huisarts ook mijn cyclus uitgerekent en die kwam ook op 21 dagen. dus dan zal het wel kloppen toch Ik heb er veder weinig verstand van, maar heb toch een raar gevoel in mijn lijf, en ben nu 4 maanden gestopt met de pil. Kus Steef
Oke, dan heb je een wel erg korte cyclus, want een cyclus ligt normaal gesproken tussen de 25 en 35 dagen. Alles daarbuiten is toch meestal even aan de bel trekken bij de huisarts. Ik twijfelde of je het goed had berekend omdat je zei dat je pas over een week kon testen en aangezien de laatste dag van je ongie 2 weken geleden was. Kwam ik over de 21 dagen cyclus. Weet je ook wanneer je je eisprong hebt gehad?