Dames, ik heb jullie advies nodig! (ovu-testen)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Poemelke, Mar 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    #1 Poemelke, Mar 23, 2010
    Last edited: Mar 23, 2010
    Zie mijn foto! voorgister zag ik al dat mn eisprong eraan kwam! gister was hij dus ook vet positief! maar nu vandaag... nog steeds positief? mn eitje zou toch allang gesprongen moeten zijn!???
    we hebben vanaf vrijdag elke dag sex gehad....zaterdag zelfs 2 keer!(blijft toch een leuke activiteit) Maar eerlijk gezegd hebben we er nu wel een beetje genoeg van!een dag rust is niet verkeerd... (is de eerste maand dat we het elke dag hebben gedaan in mn vruchtbare periode!) wat zouden jullie doen, vanavond weer klussen?of is morgen ook prima? zou het eitje toch al geweest zijn? heb dit nog nooit gehad, meestal is het lijntje de dag erna weer heel licht!\
    Help!

xxx

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mijn ovutesten waren afgelopen ronde ook 3 dagen knalpositief, net als die van jou nu.

Wij hebben toen gewoon doorgeklust tot dat de ovutest weer negatief was, en net op die dag gaf FF mijn ei aan.

Ik denk dat je ei er nog aankomt en zou voor de zekerheid nog even doorklussen. Succes!

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    het kan 24-48 uur duren voordat je eitje springt na een positieve ovu-test dus ik zou gewoon nog even door klussen.

4. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,103
    2,252
    113
    Brabant
    ik denk dat je ei nog moet springen. ip is om de dag seks vaak genoeg, dus je zou een dagje over kunnen slaan en dan morgen nog een keer voor de zekerheid??:)

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn ovutesten waren deze ronde ook 2 dagen positief! Wij hebben wel elke dag gedaan ;)

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    dames dankjewel! we gaan toch vanavond nog even klussen! voor de zekerheid, dan hebben we in ieder geval alle kansen benut! anders krijg ik daar weer spijt van...
    @diaan04, bij jou heeft het zich geloond he?elke dag klussen!! proficiat!

xxx

Share This Page