Hallo meiden, Ik heb 6 dec een miskraam gehad en ben meteen weer zwanger geraakt. Heb veel testen gedaan en het streepje werd steeds donkerder. Omdat ik nog steeds heel erg onzeker ben, ivm eerdere miskraam, heb ik paar dagen geleden weer getest. Alleen is het streepje nu stuk lichter geworden. Hij is nog steeds goed duidelijk maar is geen knalstreep meer. Hoe kan dit? Het gaat toch niet opnieuw fout hè? Bij wie is dat nog voorgekomen en is het toch goed gegaan. Ik heb maandag 01-02 m'n echo. Ben zo bang dat er weer niks te zien is op echo. Heb geen bloedverlies of krampen maar heb wel het idee dat mn kwaaltjes wat minder zijn geworden.
Ik kan je niet zo goed helpen maar ik had na acht weken ook minder last van mn borsten/misselijkheid en al 8 dagen een mini roze bloeding. Toen ik een week later een echo had was er niks aan de hand. Misschien ligt het aan de test? Of de urine? Had je al veel gedronken op die dag? Probeer er een beetje van te genieten, ook al is het natuurlijk een onzekere periode die eerste 12 weken. Liefs
Hoi, ik had uberhaupt bij de vorige en bij deze zwangerschap geen knalstrepen. Maar als je gevoel zegt dat het goed zit dan is dat meestal wel zo. Probeer niet te gaan zitten pluizen op internet maar wacht gewoon af. De ene dag heb je minder last van symptomen dan de andere. Zolang je niet bloed lijkt het me goed gaan toch? Gewoon even niet meer testen! Succes...
hey meid ik snap dat je bang bent,maar ik denk een streep is een streep,, probeer hoe moeilijk ook rustig te blijven en te wachten tot maandag,,dat is nu nog heel ver ,maar het is sneller dan je denkt suc6
hey meissie maak je niet gelijk al te druk hoor het ligt natuurlijk ook aan de test en de ene keer heb je misschien echte knal en de andere dag bv niet wacht gewoon maandag af en dan zal je zien dat je voor niks druk hebt gemaakt volg je gevoel echt waar meissie en geniet van de dag weet dat het angstig is ook al je al een miskraam hebt gehad (heb er ook een gehad in 2007 met 15 wk) maar ga iets doen om je zinnen te verzetten iets wat je echt leuk vind en maak je niet bang meissie echt niet doen knuffels
Hoi lieve meiden, Bedankt voor jullie reacties. Ik was gisteren echt ontzettend emotioneel. Bang natuurlijk ook voor de echo en bang om ermee geconfronteerd te worden dat het misschien wel weer mis is. Ik denk dat je jezelf gewoon mentaal voorbereidt voor het geval het niet goed is. Heb gistermiddag huilend mn laatste test ertegenaan gegooid. En wat bleek...het streepje is alweer een stuk donkerder. Gek heb ik mezelf gemaakt!!!!!!!!!! Probeer nu dus rustig te doen tot morgen en dan hopelijk een echo met een kloppend hartje. Ben overigens vandaag al de hele dag misselijk...haha. En blij dat ik ermee ben... Dankjulliewel voor de lieve reacties.
ohhhhhhhhh wat fijn voor je! Superrrrrrrrrrrrr! Wat ben ik blij dat te horen. Ik wens je voor morgen heeeeeeeel veel succes!
Niet druk maken hoor meis. Ik had ook uit nieuwsgierigheid getest en de mijne was ook lichter dan normaal.....
heeeee ik had dat ook!! tijdje terug ook de laatste test er tegen aan gegooid, en goed streepie zichtbaar maar wel lichter dan de laatste 2... ik helemaaaaaaaaaaaaaaaaal in paniek.... maar afgelopen donderdag echo gezien, en keihard kloppend hartje!! dus niet druk maken, je urine was gewoon iets verdund!! ik duim voor een super echo voor je morgen!!! Liefs Muis
he, fijn dat je weer lekker misselijk bent... is in dit geval gewoon een goed teken he?.. liefs en nog van harte gefeliciteerd!
Testen zegt helemaal maar dan ook helemaal niks, ik was zwanger en heb toch een mk gehad mijn hcg bleef maar stijgen maar er was niks meer, testen zegt niks maar dan ook helemaal niks, het kan heel goed zijn dat je test iets minder van kwaliteit was en dat je een ander ritme hebt dan de dagen ervoor mischien later uit bed meer gedronken o.i.d meisje geen zorgen maken, er is maar een die je zorgen weg kan nemen en dat is de vk maar tot die tijd kan je prima lichter testen je hormoon schommeld de eerste 7 tot 13 weken enorm.
hey meis zie je nou wel heb je je druk gemaakt om niks hi hi nu nog de echo en die is vandaag als ik het goed heb.. ben benieuwd hoor meis veel plezier en succes..