Hoi! Na lang proberen en lang wachten hebben mijn man en ik onze eerste icsi poging achter de rug. Onderstaande testjes zijn het resultaat : http://www.zwangerschapspagina.nl/members/52427-albums9970-picture58633.html Dit gaat nu toch wel goed hé? De eerste test was 11 dpo en 8 dagen na de terugplaatsing. Ik was bang dat het nog een pregnylstreepje was (13 dagen na de spuit), daarmee een dag later terug getest en het werd donkerder! Morgen is mijn nod en woensdag mag ik bloed laten nemen. Fingers crossed!! Ik durf er niet in te geloven, ik hou al mijn geluk in, maar moet het ergens kwijt!
Merci! Zoals ik al zei: ik durf mijn geluk niet toe te laten, ik durf dit niet te geloven. We hebben al zo vaak slecht nieuws gekregen Maar ik mag zo niet doemdenken, daar kom ik ook geen meter mee vooruit hé
meid, ik had echt precies dezelfde lichte testen als jij. Lichter zelfs, zie foto!!! Ik bleef een beetje onzeker die dagen, maar heb toch echt een heel lief zoontje gekregen.
Ik zeg zwanger hoor!! Ik ga duimen voor een mooie plakbeeb! Dit was mijn eerste test van Suzannah bijna niet te zien en toch echt positief!:
Bedankt! Jullie stellen me gerust. Vandaag weer getest en het streepje is er nog, niet echt donkerder dan gisteren, maar het is er! Morgen gaan we voor de bloedtest