Wij sponseren al dagen de lokale drogist

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kleinebaas, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleinebaas

25 jul 2012
    7
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wij zijn een stel dat probeerd onze eerste kinderwens in vervulling te laten gaan, een spannende periode kortom. Nu is het pas de 1e ronde maar ik ben al 1week overtijd en nog steeds geen teken van ongesteldheid terwijl dit normaalgesproken stipt op tijd is. Nu hebben wij uit nieuwsgierigheid al verschillende testen gedaan van vroege test tot normale test van diverse merken maar tot op heden alle negatief :( . Nu heb ik wel wat lichte kwaaltjes die op zwangerschap zouden kunnen duiden.

Voor mijn gevoel zit ik nu een beetje tussen wal en schip, aan de ene kant negative testen zelf vroege testen maar anderzeids uitgebleven ongesteldheid en lichte zwangerschapskwaaltjes:(:(:(:(

Weet iemand of dat er een mogelijkheid bestaat om 1 week overtijd te zijn en nog steeds niet voldoende hcg te hebben aangemaakt voor een positieve test. Of heeft iemand een soortgelijke situatie gehad ?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen ik begin een beetje gek te worden van de onzekerheid.

Groetjes,

Kleine baas

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik heb zoiets een jaar geleden gehad(dit toen ik nog niet bezig was)
    ik schrok hier toen natuurlijk van, want voor mijn gevoel was ik nog niet klaar voor een kindje. naarmate ik verder over tijd was, en nog steeds negatief testte heb ik contact op genomen met de assistente van de ha.
    die vertelde mij dat waarschijnlijk mijn lichaam me voor de gek hield(door zogenaamd kwaaltjes te hebben e.d.)
    uiteindelijk ben ik ongesteld geworden was dit dus zo...
    maar goed, je hoort ook wel eens dat meiden niet snel genoeg hcg aanmaken en hierdoor negatief testen.
    ik zou het even aankijken, en mocht je binnen een week nog niet menstrueren een testje doen, en even contact opnemen met huisarts.
    succes!

3. Kensho

Kensho Niet meer actief

Welke anticonceptie gebruikten jullie voor ronde 1? En weet je zeker wanneer je je eisprong hebt gehad?

Er is een kans dat je zwanger bent en gewoon nog niet positief test omdat je eisprong later was deze cyclus. Ook bij een late innesteling test je vaak later. Maar het kan ook onder de noemer "ontpillen" vallen, vandaar mijn vraag.

Wel erg vervelend voor jullie (niet voor de lokale drogist ;)) dat er geen duidelijkheid is.

Ik hoop dat jullie snel een positieve test te zien krijgen. Mijn duimen draaien!

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    heb je hiervoor aan de pil (of andere hormonale ac) gezeten en zo ja sinds wanneer ben je er van af?
    En weet je wanneer je eisprong geweest is?
    Spannend!

5. Kleinebaas

25 jul 2012
    7
    0
    0

Bedankt voor de snelle reactie! Ik slik al 3 jaar geen pil meer en iedere maand ben ik netjes op tijd ongesteld. Nu aan het proberen en gelijk een week over tijd dit is toch een beetje vreemd??

Groetjes kleine baas

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Ja, het kan helaas wel. Ik heb het zelf meegemaakt dat ik dacht zwanger te zijn en ik 5 dagen later dan normaal (na de neg. test;)) alsnog ongesteld werd. En toen was ik aan de pil;).
    Je lijf kan je echt voor de gek houden.

Maar het kan ook zijn dat je eisprong net iets later was, of dat je heeel langzaam hcg aanmaakt. Dat hoop ik natuurlijk voor je :)

Ik zou als je over een week nog niet ongesteld bent en negatief blijft testen even bloed laten prikken ofzo.

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar ovulatie en zwangerschapstesten.

Deel Deze Pagina