Slapeloze nacht.. Gisteravond een test gedaan en zag iets verschijnen. Vriendinnen van hier zagen het ook. Vanmorgen om 3:30 nog 1 gedaan.. Ben ik kippig of ben nu 11 dpo. Testen zijn van sensitest.
Ik zie ze ook! Zou een kv 2v5 doen of testpoint 2v5 bij etos te koop Maar vraagje waren jullie er helemaal niet meer mee bezig? Zou echt super zijn als jullie droom alsnog uit komt! Heb er toch wel iets positiefs over te zeggen, mijn tante en oom waren hun kindje verloren door een hersenbloeding direct na de geboorte hun na een tijdje weer proberen niets hielp toen ivf en alles niets lukte en na 11 jaar op de dag dat m'n neefje geboren was die overleden is had ze een positieve test in de hand het kindje is gezond geboren op 10-10-2010
Ik ben na 7jr uit elkaar gegaan met mijn ex. Sinds 2 maanden een nieuwe vriend dus wij hadden dit al helemaal niet verwacht. Hij wist ook van mijn mmm verleden..
Okee, hoop dat die duidelijker word ! Al is het dan met een andere man na al die jaren mag je droom zeker uitkomen
Lieve kiekies, ik heb een groot deel van je mmm traject mogen volgen en gezien hoe pijn het deed. Toen je vertelde dat je bij je ex weg was schrok ik een beetje, maar merkte meteen dat je veel gelukkiger over kwam. Toen je je huidige toen nog niet officieel vriend voorstelde (die je al wel even kon) vroeg je mij of het wel kon. Ik heb toen gezegd dat dit zeker kon omdat ik meteen merkte dat je veel vrolijker was. Kort daarna vroeg je of ik nog clomid over had en jij weet ik geef dat normaal niet weg vooral niet zonder medische visie. Nu wist ik dat jou cyclus altijd hetzelfde is met clomid (na 7 jaar weet je dat wel) en heb het je toch gegeven, ik had er een heel goed gevoel bij en vond het oneerlijk dat je met PCOS niet geholpen word als je een nieuwe partner krijgt. Gisteren avond stuurde je mij een app met een test en de tranen liepen over mijn wangen van blijdschap. Ik zag het streepje, wij zagen het streepje want je had hem in onze groeps app gezet. Ook baby in mijn buik werd erg vrolijk. Lieve kiekies en N, Ik hoop dat de test nog mooier word en dat na 7 jaar kiekies droom eindelijk uit komt. Het is jullie jong pracht koppel zo van harte gegund! Ik duim voor een mooie plak baby! Xxx love you
Wat een lieverd ben je toch ook. Heb er geen woorden voor. Alles lijkt op zijn plek te vallen en ben zo blij met een vriendin als jij!!
Gefeliciteerd meid Maar heb jij nou zonder medische controle de clomid geslikt? Zoals ik dat begrijp uit het berichtje hierboven. Niet echt verantwoordelijk he. Maaaaarrrrr het is wel gelukttttt haha
Ah Parelbloesem.. dat was lief! Ik zie ook wat hoor Kiekies! Ik hoop voor je dat alles helemaal goed gaat komen en dat je over een paar dagen een echte knaller hebt! Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd.
6jr geleden slikte ik clomid 150mg met maar 1x controle in de 3 maanden Iedereen super bedankt voor de reacties. Dat geeft weer wat moed
Babyhope, dat is ook de enige reden dat ze deze heeft gekregen. Het ziekenhuis liet ze ook maanden slikken zonder controle en ze wist wat het met haar lichaam deed. Anders zou ze ze echt NOOIT van mij gekregen hebben! Aaaah ik ben echt zo enorm blij voor je lieverd!