Nou hier komt ie dan. De ASZ-Club (Anonieme Streepjes Zoekers) Iedereen die zichzelf stiekem als 'testfreak' heeft bestempeld, mag lid worden. Heb je ook een obsessie voor eitjes en streepjes? Word dan vooral lid, want hier kan je jouw streepjes-obsessie lekker uit leven Zoek niet langer in je eentje naar streepjes in allerlei soorten licht, sloop ze niet direct uit elkaar..maar laat ons eerst ook mee kijken uit elkaar slopen kan altijd nog ( toch al wel gesloopt geeft niks, ook die zijn we bereid te beoordelen) Dus bij deze, word nu snel lid of stuur je testen hier in!! ASZ-Clubleden: Gwen81, Nummer 4, Mamma chan, Chenoby
Hahaha, nice!!! I needed you girls a few days ago, when my hubby was not at home and I couldnt believe my eyes.. I needed your eyes back then...
Het heeft mij in elk geval op het idee gebracht om nu alvast een keer ermee te testen. Oftewel eergisteren, dus kon onmogelijk posi zijn. Gelukkig geen enkel lijntje te bespeuren. (Ja wel de controle streep) En zelfs vandaag nog geen eens een indrooglijntje o.i.d. Dus ik denk dat ik die bewaar (net als mijn ovu testen, allemaal informatie-en vergelijkings-materiaal) Liefs Gwen
Ik ben geloof ik overal haha, spring van de ene topic naar de ander Maar haal soms weleens wat door elkaar daardoor En ja met een beeetje geluk worden ze om 7 uur wakker. Maar sinds de klok verschoven is.. Ik slaap normaal ook wel om deze tijd maar ik heb een nieuwe hobby Ik ga ook afsluiten nu, hoogste tijd om mammie op bed te sturen Tot morgen, Liefs Gwen
heey,,welkom allemaal in de club eindelijk een club voor alle vrouwen die testverslaafd zijn en wat gezellig om zo elkaars maffe gedrag eens luchtig en met humer te bespreken!haha ben benieuwd of de foto's binnen gaan stromen van testen die gemollesteerd zijn,of van de verzameling testen die je op hebt gespaard in tijd van een maand!! owjaaa,zal er dus zelf ook aan moeten geloven hoop dat het een hele grote club gaat worden,en natuurlijk met veel goed nieuws op den duur liefs erica
Ik haal altijd de testjes uit elkaar om beter met elkaar te kunnen vergelijken of ze nu echt wel donkerder zijn geworden .. Maar alshet goed is heb ak mijn laatste testjes gebruikt ..Want dit is onze 6e zwangerschap en als het goed is straks ons derde beepje .. Ik gebruikte altijd kruidvat 2 voor 5 euro en sensitest midstream mwt hartjesindicator ...
owjaa,ik zie het,,,,allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ja dan ben je nu wel klaar met testen leuk 3 kids,,,heb 3 dochters ik haal de tests uit elkaar omdat ik bang ben dat ik wat over het hoofd zie???maar er staat dan dus duidelijk geen tweede streep:xmaar elke x doe ik het toch weer!!!en nu blijkt dat ik gelukkig niet de enige gek ben die dit doet,,hahaha,,vandaar deze club grz
nee idd , ik ga ze in het begin uit elkaar halen om misschien iets te zien wat ik anders niet kan zien , ik weet niet hoe ik erbij kom , maar heb nooit gelezen in de bijsluiter , als je geen streepje ziet , kun je de test misschien uit elkaar halen , wie weet ziet u dan wel een 2e streepje , ihihiihihiihi
Haha wat grappig zeg die club ik ben er ook zo 1. Ik ga eerst testen wachten, dan de test in het licht houden en tenslotte slopen. Mijn vriend vraagt dan en zie je iets echt erg. Maar gelukkig zijn er veel meer en ik heb al veel ervaring met testen.
Mijn man zegt dan , en natuurlijk logisch , volgens mij moet je het ook kunnen zien zonder uit elkaar te halen , zo zijn ze gemaakt ..............
Leuk! gluren bij de streepjes-buren! Vooralsnog kan ik niets insturen (ook dat rijmt...), omdat ik negatief heb getest. Zelfs geeneens vage testjes, dus kunnen jullie ook nog niet gluren...sorry! Vandaag wel een huismerk-drogist test gedaan, waarbij het controle streepje mooi roze was, maar teststreep wit! (nog witter dan het vakje waar het in zat, zal ik maar zeggen). Wat betekent dat nou weer? Ik heb ze maar weggegooid, want een wit streepje beschouw ik als minder dan negatief.... Maandag (misschien) nieuwe test!! Hopelijk dan met foto....
Goedemorgen Alle testfreaks verzamelen!! Ik moet zeggen, ik ben blij te horen hoe jullie testen ahum. Want ik voel me lang zo gek niet meer Er zit inderdaad wel een lijn in; eerst testen,wachten,dan in allerlei licht bekijken en dan toch maar uit elkaar slopen En het helpt helemaal niks, wat mijn ervaring is tenminste. Want als ik eenmaal een echte posi test krijg is er geen twijfel mogelijk Waarom ik het doe? Misschien is het een soort bezigheidstherapie, om zo al mijn frustratie van die maand erop af te kunnen reageren. Maar goed, iemand al een foto klaar voor inzending? Liefs Gwen
Ik heb nog geen test maar dat zou ook wel heel erg zijn nog voor ei testen. Bij mij is het de hoop denk om toch iets te kunnen zien. Wel grappig dat het eigenlijk best veel voorkom.
wat een geweldig topic !!! Voel ik me ook niet meer zo stom hahahaha dus ik sluit me heel graag bij jullie aan meiden helaas heb ik geen vage test om naar te turen alleen maar een zwaar nega test hahaha maar die willen jullie vast niet zien Maar de test open breken komt me HEEL bekend voor hihihi
ik ben ook zo hihihi.. en dan buiten staan, in allerlei rare posities om een streepje te kunnen bespeuren.. of felle zaklamp er op schijnen.. of 3 verschillende testjes tegelijk doen om te kijken welke het snelst resultaat geeft hihihihi