hallo, ik heb vanmorgen een clearbleu test gedaan. en er kwam binnen 1 minuut zwanger op en vrij snel daarna 3+ te staan. maar ik ben in mn berekeningen nog niet verder dan 4 weken en 3 dgn. ik ben wel blij hoor dat mn hcg groeit maar ik had dat nog niet verwacht. had iemand dat ook met deze testen? gr roy
hmm nee kan je niet helpen ? geen ervaring mee wil je wel van harte feliciteren met je zwangerchap ! x
Eerste wat bij mij naar boven kwam, t is maar een indicatie dus misschien ben jij een van die mensen die snel hcg aanmaken waardoor ie wat langer aangeeft dan je bent.. Of idd een tweeling, zit t in de familie?
3+ betekent dat ze verder als 5 weken zou moeten zijn, is een indicatie gerekend vanaf conceptie wat op de clearblue staat.
Ik had op 16 jan. 2-3 weken en was toen 5wk+1d dus of je maakt heeeeeeeeeeeeel veel hcg aan, of je ei was toch eerder?
Oke thanx ben helemaal niet bekend daarmee Tweeling en HCG zegt in ieder geval niks. Dat vertelde mijn gyn destijds toen ik zwanger was onze jongens.
Hallo, Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap... 3+ betekend 4-5 weken zwanger dus dat klopt dan wel.
hoi aller eerst gefeliciteerd !! ik had dat ook met de cb eerste dag had ik 1-2weken op de test staan en 1 dag daarna 3+ dus toen was het spoor ook even bijster . t,is maar een indicatie volgens mij je gewoon beter tellen vanaf je eerste dag laatse menstruatie dat is voor mij tenmisnste het duidelijkst grtz edith
hoi hoi, tweelingen komen niet voor in de familie. nog 3 weekjes wachten dan krijg ik een echo bedankt gr
De uitslag of je zwanger bent is 99% zeker volgens de test. Maar de indicatie geven ze dacht ik maar 92% zekerheid op. En als je idd sneller HcG aanmaakt, krijg je dus een hogere indicatie. Maar meid, van harte gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan!
Heb ik ook gehad. Ik deed de test en meteen hup 3+ Klopte ook niet, was net de dag van mn NOD dus tja volgens mij berekening 4 weken.... dus ik ga ervan uit dat ik veel HCG aanmaakte Oh en ik heb echt maar 1 baby in me buik!