Rare streepjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kirika, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb net een ovulatietest gedaan van Sensitest en ik krijg ineens extra streepjes te zien. Het lijken wel begeleidingsstreepjes van hiertussen moet de streep komen te staan ofzo :(.
    Heeft iemand dit wel eens gezien? Wat is dit? Of was de test niet goed?

Bijgevoegde bestanden:

2. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    raar, nog niet meegemaakt hier ...

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    ik ook niet, maar ziet er uit als een slechte test in ieder geval.

Test is wel goed uitgevoerd lijkt me?
    Trek eens de stoute schoenen aan en neem eens contact op met fabrikant. Misschien krijg je wel een nieuwe. Ze mogen dan wel goedkoop zijn, maar als ze niet doen wat ze moeten doen worden ze vanzelf duur natuurlijk.

Heb je wel daarna nog eens getest?

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    ik zou van negatief uitgaan!

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier ook wel eens het geval..is gewoon negatief hoor die test van jou. ..is gewoon een soort van omheining voor het streepje die randjes...daartussen zit de teststreep . is iets lelijk erin gemaakt, maar mocht je test positief worden dan verschijnt er tussen die gekke lijntjes gewoon een knalstreep hoor.

6. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de dagen hiervoor wel een normale test gehad. Ik doe hem vanavond weer, want verwacht waarschijnlijk morgen m'n ei. Benieuwd of hij dan positief wordt.

7. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Nou dat heb ik nog nooit gezien... Hij lijkt negatief, maar of zo'n rare test nou te vertrouwrn is?

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik heb dat ook vaak, die extra streepjes erop. Ik heb toen sensitest gemaild en gratis testjes gekregen, ik moest hun op de hoogte houden en ze gingen er zelf ook mee aan de slag. Heb toen voor de 2e keer een pakje gratis gehad, om voor sensitest een beetje mee te experimenteren. maar sensitest heeft zelf niks gevonden toen. Ik zou zeggen mail sensitest!
    de testjes zelf werken wel gewoon hoor, ook al staan die extra lijntjes erop.

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    hmm inderdaad nog nooit gezien zo?

10. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb vanmorgen weer een test gedaan en deze was mooi knalpositief :-D! Deze met rare streepjes was dus inderdaad gewoon negatief.
    Maar ik wacht nog maar even met mailen naar Sensitest, want ik hoop ze volgende maand niet meer nodig te hebben ;).

Deel Deze Pagina