hoi dames, ik heb een cyclus van 28 dagen. en ben altijd netjes op tijd ongesteld. deze keer had ik veel symptomen waardoor ik zo positief was,(bandenpijn, witte afscheideing, gespannen borsten, af en toe misselijk, moe, ). ik ging vanuit dat ik zwanger was. ik heb regelmaatig getest . allemaal negatief , ook bij de huisarts,:x behalve twee dagen geleden, toen had ik twee kruidvat testen. Maar ja de ene was omo wit en de andere heeeel vaag dun streepje. gisteren weer getest. en was helaas weer negatief! de symptomen zijn nu ook bijna verdwenen. Dus begrijp er niks meer van. Als ik toch niet zwanger ben waar blijft de menstruatie dan?? iemand meegemaakt??
Ja dat kan helaas wel eens gebeuren, bijvoorbeeld dat je ei later is gesprongen. Kan wel eens voorkomen zonder enige reden, stom maar helaas..... ben je al langere tijd van de pil af? Maar, om de hoop vast te houden, het kan natuurlijk ook zo zijn dat je evengoed zwanger bent en pas later positief zult testen. Het kan helaas allemaal met een vrouwenlichaam.....
jap, gek vrouwenlichaam, iedere week een testje doen tot je ongi of positieve test.. Heb je een foto van het kv streepje?