Ik vroeg me af of er een relatie zou zijn tussen het hebben van testdrang en zwanger blijken zijn. Wie van jullie heeft wel eens testdrang? En wisselt dat per cyclus? Was er in t verleden een verschil tussen een succesvolle cyclus en een niet succesvolle cyslus kwa testdrang??
Ik heb altijd testdrang... begint vaak 7dpo al. . i know kansloos... maar het is zo lastig er niet aan toe te geven. .
Ik heb 52 maanden moeten wachten op dit wonder... Alle keren dat ik niet zwanger was heb ik verschrikkelijke testdrang gehad... Toen ik mijn laatste terug plaatsing had gekregen had ik daar in tegen totaal geen testdrang en toen ik op verzoek van de gyn 14 dagen na terugplaatsing van mijn morula (ontelbaar cellen embryo) wist ik dat ik positief zou testen... heel gek na al die jaren van teleurstelling
Super blij inderdaad... Ik neem de nog steeds aanhoudende misselijkheid en het overgeven ook erg voor lief haha... Nee zonder gekheid, dit is voor ons gevoel met recht een echt wonder... nooit meer verwacht namelijk... Maar echt 14 dagen na tp voelde ik een soort van gewoon dat het goed zat Duim dat het voor jullie ook snel zo ver mag zijn!
Ik had alle keren testdrang,zodra je weet dat de kans bestaat dat je zwanger bent ga je testen. Ik ben nu voor de 5de x zwanger en alle keren voor nod positief getest.
Hier altijd veel testdrang gehad. Altijd te vroeg met testen.. tot de keer dat ik zwanger was.. GEEN testdrang.. heb 1 dag overtijd een test gedaan omdat ik een belafspraak had met het ziekenhuis, hoe nu verder. Maar anders had ik niet eens getest.
Met de miskraam was ik mijn nod vergeten. Dus toen ik overtijd was dacht ik ineens 'had ik niet allang ongesteld moet zijn?'. En sindsdien alleen maar giga testdrang. Dus nu je het zo zegt hihi..