Hoi hoi, Hoe kan dat nou toch? Ik ben pas begonnen met ovulatie testen, en heb er nu inmiddels 4 gedaan. Normaal gesproken heb ik een regelmatig cyclus van 28 dgn, maar mijn laatste duurde wel 41 dagen vandaar ik ovulatie testen heb aangeschaft. Nu heb ik deze gebruikt allemaal op hetzelfde tijdstip( rond 16.00 s'middags). Zoals ik kan zien heb ik continu twee dezelfde duidelijk strepen! Raar maar waar! Foto volgt.. Gr Danielle[/url]
Haha..maakt niet uit Spannend dan hoor! toen ik zwanger was gaf hij ook elke dag alleen maar positief aan! Zal voor je duimen, want ik zou anders echt niet weten waarom hij zo lang posi aangeeft! Gr Eleni
Hoi Danielle, Ik zie dat je op 30/9 een curr hebt gehad? Misschien is nog niet alle HCG uit je lichaam. Dit kan soms nog even duren. (bij mij was het 2 weken na de curr eruit, gecheckt met een zwangerschapstest). Liefs Kaatje
@Kaatje; het is ook niet Eleni die dit topic geopend heeft. @Danielle: ik heb eerlijk gezegd geen idee meid, ik heb nog nooit zolang positieve ovutesten gehad! Veel succes!
Curretage, het leeg maken van je baarmoeder omdat het vruchtje wat niet meer leeft niet zelf los laat.
O sorry Danielle (en ook Eleni), ik zie dat ik er een potje van heb gemaakt en de banners door elkaar gehaald heb! Mijn excuses!
Ik heb het ook gehad vorige maand. Zie mijn album. Ik ben helaas ongi geworden. Maar ze zeggen ook dat het zo kan zijn dat je zwanger bent. Ik ben benieuwd naar je foto.
Heb ik momenteel ook, positieve testen achter elkaar. Ik zit nu op dag 21 in een cyclus van gemiddeld 30 dagen. Geen idee wat het kan betekenen. Groetjes, mexican