Maak me helemaal gek.. nu 3de kindje maar angst lijk steeds erger te worden voor afwijkingen. Echo foto is van de week bij 14 weken. Ik vind nog vrij grote lege hersenkamers, volgens ziekenhuis normaal en bij het mondje richting neus zie ik zwart ( meestal lege ruimte of vocht toch? ) Dus dan krijg ik weer de enge gedachtes dat het een open lip is. Pff wie krijgt me terug met beide voeten op de grond
Ik heb precies zo'n zelfde foto. En ik heb niks gehoord over afwijkingen of wat dan ook. Als er iets was hadden ze je dat echt wel gezegd
Dat is het 3e kind syndroom Als of je 3e meer kans heeft op afwijking na 2 gezonde kids Is echt onzin maar bekend symptoom Laat het los en heb vertrouwen
Ik denk dat wanneer ze iets afwijkend zien ze er tijdens de echo wel wat van zeggen. Geloof me, een ervaren echoscopist ziet op een echo veel meer dan jij op een enkel plaatje. Hopelijk kun je een beetje ontspannen.
Ik had van de eerste ook zo'n alien foto. Vind ze dan net op een alien lijken. Als er wat was had ze het zeker wel verteld.
Als ze iets vreemds hadden gezien op de echo dan had je dat echt wel gehoord hoor Maar dit ziet er hartstikke normaal uit.
Net wat mijn voorgangers zeggen. Ik zou mezelf niet te druk maken. Zie op je echo trouwens wel een bekend ziekenhuis staan haha.
Haha gelukkig ! Ja je denkt uiteindelijk dat je 2x geluk heb gehad..dus moet er wel keer iets mis zijn pff
Dank je wel dames! Ja na 2 gezonde kindjes denk je echt dat je geluk heb gehad en met de volgende dus wel iets mis mee moet gaan ofzo.. Zal blij zijn als de 20 weken echo is Ja @Snies ? Kom je ook vast uit de buurt
Nooit van gehoord, maar ik heb er inderdaad ook last van. Al was het bij mij niet zo hardnekkig als bij ts. Ontopic, helemaal eens met de voorgaande berichten. Probeer een beetje te relaxen, de kans dat het goed komt is heel erg groot.