Ja precies en dan ga ik er niet over zeiken hoor ! Dan maar een keertje onverdund sap ! Hij komt altijd meteen aan met de pakjes zogauw we binnen komen, want ze zullen zeker wel dorst hebben (thuis krijgen ze niks namelijk )
Ben het hier niet mee eens. Hier nl. ook een kind wat geen water en thee drinkt. Kan het aanbieden tot ik een ons weeg, ze vertikt het. Zo erg zelfs dat ze zichzelf bijna heeft laten uitdrogen omdat ze gewoon geen water wil drinken. Nou dan maar een sapje met wat suiker hoor, gaat ze vast niet dood aan.
daar ben ik ook wel benieuwd naar. Vrienden van ons geven niet anders aan hun kindje, maar ik vraag me ook af of daar niet heel veel suikers inzitten. Liam drinkt het ook weleens, en hij vind het super lekker. (vooral aardbei)
O gelukkig. Roy krijgt zo ook wel eens en ik had op het pakje ook al gezien dat er niet heel veel in zat (heb er niet zo heel veel verstand van hoor) Dan mag hij ze van mij gewoon hebben. Die drinkt hij tenminste op... Gr. Marieke
Hm die pakjes water verkopen ze bij de appie nog wel in de webshop. Bij albert dus...Daar bestel ik ze altijd maar ze zouden ze dus in de winkel ook nog moeten hebben!