3 dagen verhoging op vakantie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamamijn, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Hallo we zitten sinds donderdag met onze dochter van 9 maanden op Lanzarote.
    Nu ging de eerste nacht drama, wij dachten zal vast komen van de reis, veel te verwerken. Maar vrijdag smorgens ging het wel goed, lekker geslapen en smiddags ook goed dutje gedaan, maar na haar middag dutje, voelde ze heel warm, ik temp. gemeten en idd verhoging (boven 38) en dit gaat nu zo al de tijd door. Flessen melk drinkt ze haast niet(helft ongeveer) wel soms water maar met moeite. Ze is echt jengelig met af en toe een opleving dat ze wil spelen en gek doen. Nu duurt dit dus al bijna 3 dagen en we zitten hier in ons appartement. Verder geen uitstapjes, proberen zoveel mogelijk slapen... Zal ik dit gewoon zo aankijken of zouden jullie als het morgen nog boven de 38 graden is daar toch een dokter raadplegen?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee, ik zou geen dokter raadplegen behalve als je denkt dat ze last van haar oren heeft. Verder rustig aan doen en af en toe ook even naar buiten enzo.

Hopelijk voelt ze zich snel beter en kunnen jullie genieten van de vakantie

3. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Heb je geen zetpil gegeven?

4. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Ja voor de nacht en toen het heel hoog was

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mocht je reden hebben om aan de oortjes te denken, zou ik dat wel even laten checken. Na 3 dagen nog geen verbetering wordt dan meestal een AB-kuur gegeven. Maar als ze helemaal geen signalen laat zien van oorpijn, zou ik niet naar een arts gaan, dan is het echt een kwestie van uitzieken.
    De helft drinken is ongeveer wat ze moeten halen bij ziekte en koorts, dus daarmee zit ze prima. Dat mag voor een aantal dagen gewoon zonder dat dat schadelijk is.

6. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    T kan geen kwaad om even langs de arts te gaan. Hoe is t nu met haar?

7. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Vanmorgen was het nog 38 graden, ben een beetje huiverig voor de oortjes, ik zie eigenlijk geen symptomen, ze grijpt er niet naar ofzo, maar goed ze is wel vol op de borst en wat snotterig in de neus. Heb al wel neusspray gedaan. Ben bang dat ze misschien wel een beginnende oorontsteking heeft en als we donderdag weer naar huis moeten vliegen... Misschien gaan we toch even bij de dokter langs.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als je moet vliegen en ze zit zo vol, zou ik idd wel even laten kijken dan. Just to be sure...

Deel Deze Pagina