Welke pamper na new baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Strandbal, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik voor overdag de active fit en voor de nacht baby dry (bij ons kindje maakte dat wel verschil, de active fit heeft wat hogere randen tegen het lekken en ook een hoger stuk bij de rug wat voor ons lange mannetje echt nodig was).

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Altijd pampers. Ik vind de baby dry ook het beste.

Ik heb verschillende andere merken geprobeerd maar altijd uitslag en doorlekken. Als je een ander merk luier af doet, zie je ook de vochtigheid nog op de billen. En de luier zit sneller vol. Een pamper is echt het droogst van alle luiers.

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier ook baby dry. Active fit vind ik niet lekker zitten bij mijn vent en stugger. En de baby dry past hem heel mooi. Het is Eem slank ventje zonder dikke billen dus de meeste luiers vallen gewoon niet fijn.

4. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook hier baby dry. Bevalt erg goed, active fit wel eens geprobeerd maar had ik vaker lekkage mee dan bij baby dry.

5. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruikten na de new baby eerst een tijdje de activy fit en ook wel baby dry. Prima bevallen alleen pampers blijven duur, heb nu etos luiers eigen merk maat 4 en die bevallen zeer goed! In de aanbieding betaal je dan 6 euro voor 40 luiers :)

6. ml0605

ml0605 Lid

3 nov 2013
    66
    0
    6
    NULL
    NULL
    Baby Dry voor de nacht
    en Active voor overdag

Deel Deze Pagina