Welke pampers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annie24, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Omdat ik nog 2 LIHL bonnen heb en de pampers deze week bij de Etos wel héél goedkoop zijn wil ik daar nog even gebruik van maken en de bonnen inleveren.

Mijn zoontje groeit de pan uit op dit moment en ik wil dus maatjes 4 kopen, want daar groeit hij vanzelf wel in. Maatjes 2 en 3 heb ik genoeg in voorraad, maar ik vind het zonde om de bonnen niet te gebruiken en de Etos hier ziet me aankomen als ik elke week een verkeerde maat om kom ruilen voor een andere maat :p;)

Nu heb ik op de site van pampers zitten kijken, maar ik heb 3 mogelijkheden:
    - Active Fit
    - Baby Dry
    - Easy Up Pants

Nu hebben we Baby Dry, maar ik vraag me af of 1 van die andere 2 niet beter is voor als hij straks echt gaat draaien, kruipen enzo?

2. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb altijd baby dry gehad, heb wel eens active fit geprobeerd maar deze lekte door bij mijn dochter.
    Denk dat het wel scheelt per kindje.... Hier is dochter heel smal en heeft weinig billen. :D

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook baby dry. ventje is heel druk en beweeglijk. zit prima hoor, zie geen reden om te switchen. al ga ik komende week iets anders gebruiken, maar das voor een onderzoek van tns nipo

4. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Easy up pants is meer voor kindjes,die met zindelijkheid bezig zijn.
    Ik zou dan ook meer voor de active gaan

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    active fit was hier geen succes dus gewoon babydry

6. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier ook een druk en beweeglijk mannetje en heb altijd baby dry. Lekt hier nooit door!

7. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Dan houden we het gewoon bij de baby dry. Mochten ze niet bevallen als hij 'groter' is kan ik altijd nog naar de Etos gaan om ze om te ruilen :D:D

8. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hier ook gewoon baby dry. Als ik heel eerlijk ben ook wel een beetje omdat je daarmee voor hetzelfde geld iets meer luiers hebt. :D

9. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook babydry vanwege dat ze het goedkoopst zijn en prima bevallen. Zowel overdag als `s nachts.

10. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou gewoon voor de Baby Dry gaan. Die andere zijn duurder en een luier is een luier. Ook in die van een goedkoper merk kunnen ze prima leren kruipen/lopen/etc. Easy Up Pants is voor als ze leren zindelijk worden.

11. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wij zweren bij de baby dry!

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier ook de babydry! vond ze beter zitten dan de active fit..

Deel Deze Pagina