Pfff het kan aan mij liggen, maar ik vind echt dat er bar weinig schoentjes in de kleine maatjes te vindend zijn. En dan heb ik het over schoentjes voor kindjes die al goed kunnen lopen, met maatje 19/20. Ik kan het echt nergens vinden, dus wie weet doe ik zo inspiratie op. Welke schoentjes heeft jouw dreumes? Welk merk, hoe duur, waar gekocht en het liefst met foto!
Mijn dochtertje loopt nu op deze in maat 19 https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-meisjes/home-meisjes-schoenen/00003001150314/Lederen%20peuterschoen.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_padding=all&filter_size=212@20&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-meisjes/home-meisjes-schoenen Elefanten, 35 euro, bij van Haren
Mijn dochter liep toen op schoentjes van Bardossa. Die had toen maat 20 en ik vond dat Bardossa ruim keus had.
schoentjes van Jochies hebben wij die is er zoiezo vanaf maat 19, zit een fatsoenlijke zool onder, en is stevig. Wel wat aan de prijzige kant, maar super schoentjes!
Wij hebben laatst weer schoenen van het merk Clarks gekocht. Een soort laarsjes zoals de foto hierboven. Deze kosten 60,- bij scapino. Dolcis verkoopt ook Clarks en daar waren ze 70,- dus uit eindelijk bij scapino gekocht
Wat een schatjes zeg...onze dochter had haar eerste schoentjes ook elefanten. ts, shoesme heeft hele fijne schoentjes.
Wij gaan morgen op jacht voor schoentjes.. ben erg benieuwd. Ze heeft denk ik maat 19 dus ook vrij klein.. en ik vind schoentjes niet snel mooi dus word nog een hele klus ben ik bang.. ik vind die van jochie wel heel leuk, maar wel prijzig inderdaad en volgens mij hebben ze die hier in de buurt nergens
Ik zat met hetzelfde probleem. Ons kereltje stapt al flink langs de tafel en bank, maar kon tot eergister geen schoentje vinden in zijn maat (nu 17) en naar mijn wensen. Toevallig kwam ik bij aktiesport zachte leren adidas schoentjes tegen die een flexibele en antislip zool hebben. Ze kosten 25 euro in de winkel en 20 euro op de site en verkopen ze in meisjes en jongens variant. Ik wilde graag schoenen van shoesme, maar die verkochten ze hier pas vanaf maat 19. Adidas - Liladi 5 CF Crib Wit - aktiesport.nl - schoenen
Mijn oudste kereltje had mt 21 toen hij net liep. hadden een paar goede schoenen uitgezocht, dat was in september. In januari konden we weer, toen had hij mt 23. Ik zou nooit 115 euro uitgeven voor een paar schoentjes voor die kleintjes. Als je pech hebben ze de schoenen maar even aan. Mijn dochter heeft ook hele kleine voetjes. ze is inmiddels 14 maanden geweest en zit in maat 19. Maar ze loopt nog niet. Ik hou die schoentjes van VanHaren in gedachten. Laarsjes past ze bijna niet, veel te dikke kuiten.
Mijn zoontje heeft bunnies sneakers , waren 54 euro En bardossa schoenen, waren ook rond de 60 euro geloof ik. Vind het altijd belangrijk iig twee paar schoenen te hebben.
Mijn meisje van pas 22 mnd heeft: Bikkembergs maat 28, Pinocchio haklaarsjes maat 27, warme winterlaarsjes gevoerd maat 28 en Sketchers met licht maat 27. Ze leeft op grotevoet voor haar 22 mnd oud maar ze is al 1m01 lang en ruim 13 kilo dus is niet zo gek dat ze grote voeten heeft.
ja lastig he! Hier een dreumes die al maanden goed loopt en maatje 19 heeft, maar wel schoentjes van maat 20 draagt, van shoesme. Was best even zoeken. Ze heeft een hoge wreef en paste tot haar eigen (en mama's ) verdriet niet in de schattige laarsjes van dat merk. Ze heeft nu zilvergrijze, halfhoge veterschoentjes. Ook erg leuk en ongeveer 60 euro. Laatst heb ik toch ook nog lieve vachtlaarsjes voor haar gevonden in de opruiming van Bardossa, ook maatje 20. Ze heeft precies passend maat 19, maar voor iets groeiruimte is 20 nu beter. De keuze in deze kleine maatjes is onderdaad niet reuze...
Hier Elefantensandalen als eerste echte schoen, maat 20. Nu stoere stappers van de Bristol, maatje 23.
Mijn dochtertje had met 4 mnd oud shoesme babyproof aan in maat 19 (is met maat 18 geboren) ik heb die schoentjes bewaard voor eventueel nog een dochtertje. Ze heeft ze 2 mnd aangehad en is toen naar maat 20 gegaan van shoesme. Shoesme zijn super schoenen vind ik. Bardossa ook. Die heeft ze gehad toen ze 8, 5 mnd was en los liep. Met haar 1ste verjaardag bunnies junior. Ze had toen maat 24-25. Waren stevige stappers met soepele zolen.