Je stofzuiger! Daarna kattengrind opzuigen om hem knock out te krijgen en de stofzuiger stang afdekkrn met een prop wc papier zodat ie er niet uit kan.
foto is gewoon van google, maar het is een 'gewone' huisspin.. ik zit nu helemaal panisch op de bank..
Ah man kun je geen waarschuwing posten hahaha jeetje zit nu met kippenvel over mijn lijf! Wat een griezel! Ik durf je niet te komen helpen sorry, brrrrr *bibbert verder*
Verschrikkelijke beesten vind ik het griezels bah, ben zo blij met onze Julia, die dood ze altijd vanochtend weer 2 dode gevonden. Je mag haar wel ef lenen, want aan haar ontkomt echt geen spin.
MENNNNN...... ppfffttt..... ik zit hier werkelijk gelijk met de riebels.....ben panisch voor spinnen en dit is net zomaar een fotootJE! *kijkt angstig om dr heen
Krijg zo de kriebels van die beesten... Zat jouw foto intensief te bekijken met kippenvel all over (zit op mijn werk...) en ineens gaat de telefoon hier. Sprong zowat 10 meter de lucht in van schrik.... Van de week bijna op zo'n kreng gestapt met mijn blote voeten. Zat op de bank, lekker op de tablet te werken, zie ik ineens vanuit mijn ooghoek iets donkers aan komen rennen richting bank...precies op de plek waar ik dus zat. Ik tegen mijn vriend: help, een spin! Hij zag hem niet. Waarschijnlijk was het beest al onder de bank gerend. Ik stap even later dus de bank af, zie iets wat op een noest in onze houten vloer lijkt, maar realiseer me opeens dat het ook die spin zou kunnen zijn. Dus maak een rare sprong vanaf de bank en sta een heel eind verderop tegen mijn vriend te roepen dat "dat beest voor de bank zit". Hij heeft hem meteen dood gemaakt (sorry voor de spinnenliefhebbers onder ons.) Ik ben dus geen geschikte kandidaat om je van het enge beest af te helpen....
In België ook hoor... :x Van de week 2 zulke exemplaren toen ik ging slapen. Gewapend met een vliegenmepper en de 48'er van manlief. Brrr, de rillingen liepen over mijn lijf en het angstzweet brak me uit. En alleen maar zulke gevallen he, geen kleintjes of van die lichte. Ieuw!!!!
Heb er zo al eentje gevonden vorige week.. Gelukkig was mijn vriend toen bijna thuis. Ik was heel moedig net met de mepper, komt mijn kat aangespurd, spin onder de kast. Ik op de bank. Dit is dus een gewone huisspin.. Ongevaarlijk maar o zo eng.