Brrrrr moet even van mij afpraten. Ik lees beetje mijn Facebook tijdlijn en stuit op bericht van 2 broers die veroordeeld zijn. De een moorde om het moorden en de andere voor geld. De naam van die gozer kwam me bekend voor en gatverdamme het is hem inderdaad. Het is meer dan 10 jaar geleden maar toch. De koude rillingen lopen me over het lijf. Dat zo'n jongen zo ontspoord kan raken.... Getsie.
Pff! Ik heb ook zo'n ex waarvan ik me nog steeds afvraag wanneer ik die in het nieuws voorbij zal zien komen
Lijkt mij vreselijk. Maar, ik weet nu uit welke omgeving je komt, ik kende ze ook. Net als mn broer, die zag die jongste nog wel eens. . Heel bizar dat ze dit dan vervolgens doen..
Ja idd. Je komt iemand liever als happy family achter de wandelwagen tegen. Dan dat je zoiets leest. Ik had destijds overigens geen narigheid met hem hoor, en dit niet verwacht. Beetje ver van mijn bed show. Maar vind het wel jammer en bizar om dit te horen /lezen. Mamma van c. Dat lijkt me helemaal naar en onrustig leven. bah.
Wat afschuwelijk! Hier wel 1x gehad dat ik een jongen wel zag zitten maar hij had wel een boefjesgezicht. kwam ook wel uit, want tijdens het googlen stuitte ik op een alert pagina van de politie. meneer had gewapende overvallen gepleegd.. heb echt keihard die site dichtgegooid en hem nooooooooooooit meer aangekeken
Gatver... Een van mijn vrouwelijke oudcolleges was vorig jaar betrokken bij een moord. Was ook zooooo raar. Zo'n lieve zorgzame meid waarmee ik altijd wat at in de kantine....
Ik bedenk me nu ook dat mijn tante jaaaaren geleden een keer op date is geweest met een man, maar hem niet zo zag zitten en het afkapte. Die bleek later opgepakt voor meerdere verkrachtingen
Heel bizar! Een klasgenootje van mij op de basisschool heeft ook een paar jaar in de gevangenis gezeten voor poging tot doodslag. Heel apart ook. Het was altijd een super braaf jongetje.
Ik zat in de kleuterklas bij een ventje die nu een flinke vent van 30 is en meerdere gewelddadige overvallen heeft gepleegd. Als kleuter mepte hij doelbewust met een bezem op het hoofd van een klasgenootje, die raakte buiten bewustzijn. Zat er dus altijd al in, dat gewelddadige. Weet nog dat ik het hem zag doen met die bezem, ventje van 5, en het was écht heel gericht.
Ik heb iemand in de kennissenkring die vroeger een moord heeft gepleegd. Nu eigenlijk een hele normale man.
Tja mijn ex heeft mij meerdere keren geprobeerd te vermoorden! Maar ik vind wel een verschil tussen moord en moord zitten. Ik jou geval TS zwaar gestoord Maar ik snap ook dat mensen tot moord in staat zijn. Wij hadden vroeger een meid op stal die haar vriend had vermoord..... En dat snapte ik helemaal!
Moest ook even lezen. Hoe en waarom? Een moord is wel een zwaar vergrijp. Snap veel maar iemand willen vermoorden nou nee.
Als je weet wat hij haar heeft aangedaan, ja! Misschien snap ik het omdat mijn ex ook zwaar gestoord is!
Hier geeen ex maar wel een jongen die ik gekend heb die iemand vermoord heeft. Zelf nooit verwacht van die jongen... schrok er toch wel flink van ook omdat hij altijd zo lief en zacht overkwam.
Een oud collega die diverse moorden heeft gepleegd later zelfmoord En m'n ex staat op de nationale opsporingslijst
Tja vrouwen vallen nou eenmaal op "foute" jongens. Lijkt me inderdaad wel raar om achter te komen. Om terug te komen op begrijpen waarom iemand iemand vermoord heeft. Ja zijn meerdere redenen dat ik moord zou begrijpen. Of ik het zelf ook zou kunnen...... Dat is een vraag waar ik hopelijk nooit achter hoef te komen.