Ik zou naturel doen en flink wat accessoires erbij in een mooie opvallende kleur (rood?) en misschien een vrolijk colbertje of bolero?
Huidskleurige panty's vind ik echt helemaal niks, dat zou ik nooit doen. Ga dan gewoon voor blote benen, vind vleeskleurige panty's voor oma's En evt een kleurtje? Om het wat feestelijker te maken? Want het is idd wat somber (ook al is het wel een chique jurkje). Misschien een donkerblauwe of wijnrode panty? En dan ook accessoires in die kleuren? Zwart doorschijnend met printje vind ik juist wel leuk, zolang het maar niet te druk is
Zo een aan de achterkant? Dat lijkt me ook mooi idd! Gewoon zwart doorschijnend is weer zo saai. Bij de Hema hadden ze volgens mij ook ooit van die zilveren glitterpanty's. Misschien wordt het dan te veel kerst, maar past wel bij het biesje van je jurk
Oh ja met zo'n naad is ook leuk inderdaad! Ik ga morgen ff de stad in neem jurkje mee. Panty met naad is een optie en riempje vind ik ook erg leuk denk ik. En bolero moet ik nog. Assecoires pak ik die van mijn eigen bruiloft bling bling genoeg haha.
Beetje afhankelijk van het weer, soms is het zo ontzettend koud in november en dan vind ik naturel er zo koud uitzien. Zou voor zwart of mooi donker grijs gaan En ik vind het trouwems wel een mooie jurk voor een bruiloft in november
Mooie jurk, leuke schoenen. Ik zou er waarschijnlijk een gekleurde panty bij dragen, donkerrood of petrol ofzo. En dan een fleurig tasje en statement ketting.
Geen panty is geen optie? Als je een aan doet 15 denier zwart. Ik vind huidskleurige party's echt vreselijk haha
Ik zou door de schoenen voor mat zwart gaan (dus een dikke panty of maillot). Misschien niet zo feestelijk als een mooie naturel panty, maar ik kan geen ander advies geven door die schoenen. Doordat het van die zwarte klompachtige dingen zijn wordt dat denk ik een raar gezicht als je ze zo als een blok onder naturel ziet. Succes!
De schoenen zitten niet tot de enkel ziet er misschien wel zo uit. Ze zitten alleen aan de voet aangesloten zijn geen enkel laarsjes. Ze zitten enkel en alleen om de voet zelf.
Leuk jurkje... Bij de Hema hebben ze een mooie natural panty met de kleur "coffee". Had deze laatst onder een heel donkerblauw jurkje aan en het zag er erg mooi uit. Ik denk een zwart jurkje,met zwarte schoen en dan nog een zwarte panty dat het te zwart wordt....
Ik zou gaan voor een dunne zwarte panty, zwarte pumps ( sorry, vind je schoenen niet zo mooi en wat grof onder de jurk die je laat zien ) en een jasje, riempje en accessoires in een kleur, als je het kan hebben bv. okergeel.