Bedankt voor alle tips dames. Over de schoenen twijfel ik verder niet ze staan absoluut niet lomp. Weer zo'n klassieke pump eronder was ik ook beu. Deze staan echt heel gaaf ziet er wellicht niet zo uit maar is echt haha. Zometeen mijn meisje bij psz afzetten en dan duikt mama de stad in
Bedankt Nu nog opzoek naar mooie rode lipstick voor als het jasje uitgaat evt wordt toch warm in zo'n zaal meestal.
Alhoewel ik mijn best heb gedaan en mooi uit te zien zie ik er toch beetje tegenop.... Ik ben zelf getrouwd op 20 juni en op de dag zelf 3uur met mijn man op de spoedeisende hulp gezeten vanwege glas in zijn hand waardoor de duimpees afgesneden was. De ochtend na onze bruiloft is onze schoenbroer man van mijn zusje geheel onverwacht overleden. De dag dat we op huwelijksreis zouden gaan stonden we op de crematie van mijn schoonbroer. Nagenieten hebben we geen seconde gehad en ook de dag zelf is behoorlijk in het water gevallen. Ik gun het iedereen dat ze mooiste dag ooit hebben echt maar ik vind het wel moeilijk emotioneel gezien om naar bruiloft te gaan nu zo kort na de onze. Kunnen hun ook niets aan doen uiteraard en gelukkig begrijpen ze ons heel goed.
Dat snap ik meis, bruiloften zullen voor jullie altijd heel emotioneel blijven. Wat hebben jullie veel meegemaakt rond die dagen zeg Alvast heel veel succes (en toch ook veel plezier...aan je outfit zal het niet liggen, ziet er super uit zo, heel mooi voor een bruiloft in nov)
Bedankt. Ja het was en is nog steeds echt een nachtmerrie allemaal, heel onwerkelijk gewoon. 20 juni getrouwd 3uur op seh met dik gips en pijnstillers feest maat afgemaakt zo goed als ging, dag erna ochtend helemaal nachtmerrie toen mijn schoonbroer plotseling overleed. En de maandag mijn man naar ziekenhuis brengen voor hersteloperatie voor zijn buigpees van de duim, en ik naar mijn zusje om crematie van mijn schoonbroer te regelen. Bruiloften zullen altijd een ding blijven inderdaad maar zo kort erna nu pfff vind het lastig. Maar ga uiteraard wel hun kunnen er niets aan doen ze horen de mooiste dag te hebben en dat gaan we ze geven. Ik ga wel af en toe even frisse neus halen en weer terug. Bedankt over compliment van mijn outfit ben er ook tevreden over zo.
Snap dat het voor jullie ook een hele emotionele en misschien confronterende gelegenheid zal zijn. Daarom naast een fijne dag, ook veel stekte gewenst deze dag.
De schoenen zien er trouwens mooi uit onder de jurk. Veel mooier dan de foto die je eerder plaatste. Ben nu zelf wel benieuwd waar je ze gekocht hebt!
heel erg mooi! Past ook goed bij je figuur. En de schoenen staan er mooi bij maar dat had ik wel gedacht
Bedankt, op de foto zien ze we inderdaad wellicht wat lomp uit maar het past mooi erbij De schoenen zijn van gabor heb ze bij dungelmann schoenen gekocht. Ze vallen groter ik heb normaal 39 maar deze echt 38,5 of zoals gabor zelf zegt maat 5.5.