Dit. Ik vind je schoenen echt te lomp voor zowel de jurk als voor een bruiloft. Ik zou voor mooie pumps gaan met een naturel of zilverachtige panty.
Gelukkig had niet gereageerd maar vond het motief totaal wegvallen, super zonde. En wat hier al gezegd werd, de jurk staat prachtig bij je figuur! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Dit is het geworden. Ik kan er niet heel goed een foto van maken omdat het een selfie via de spiegel is lijkt het heel erg donker. Het is een kokerrok met diepgroene print, zwarte top met blote schouders en zelfde kleur groen ketting met zelfde oorbellen. Schoenen passen er super bij maar dat krijg ik niet fatsoenlijk op de foto...
Oh, super mooi! Persoonlijk vind ik dit mooier en feestelijker dan je andere jurkje. Heel mooi met die off shoulder en die ketting!
Ik voelde me in dat andere setje niet gemakkelijk. Vond het "too much" van iets. Wil wel graag netjes gaan "casual sjiek" ik wil er niet uitzien alsof ik bij de familie hoor "te sjiek" zeg maar. Dit is gewoon netjes en niet te opvallend want dat hoeft voor mij niet zo. En met zo'n rood jasje ben je toch vlug gezien...
Ik voelde me beetje "braaf" in dat andere setje. Rode jasje heb ik terug gebracht. Jurk gehouden voor ketst ect. Kijk straks wel voor leuk feest jasje voor erbij