haha als je twijfelt neem je toch 2 verschillende mee. Doe je eerst je voorkeur aan, krijg je een ladder, dan doe je die andere aan Een heel leuk jurkje!
Oh ik zie het ja, vrij rockabilly ja je onderschrift "rockabillyboy" Ik bedoelde niet echt stippen, maar een effenkleur. Dit bv: Update je lentelook met a touch of green > Sieraden | Sieradentrend, sieraden merken, sieraden ontwerpen - Accessoires - Styletoday En dan een grote rode echte bloem in losjes opgetoken haar.
oooh ja,ik moet even beter leren lezen....Lijkt me wel ruig ja,een rode panty,maar heb ik er het lef voor,hmmmm,denk het wel. Ik ben op zoek naar een rode bloem ja,heb wel een roze en een zwart met witt stippen,maar omdat ik vrij donker haar heb wil ik ze eerst krullen,dan opsteken en dan een rode bloem erin...heb er helaas nog geen gevonden.....
ik zou gaan voor deze 1940`s Seamed Stockings in natural with red seam. | Stockings | Glamrock Clothing huidskleur met rode naad dan kan je dus ook nog rode of zwarte pumps onder of deze Seduced pump in zwart/ rood. | Shoes | Glamrock Clothing je hebt er ook rode bloem voor in je haar maar die zijn prijzig! succes met kiezen en veel plezier op de bruiloft en oja erg leuk jurkje liefs Hellen
woooooow wat een gave site zeg,hoe heb je die gevonden?? Die panty is echt mooi hoor,past wel super bij de jurk...de schoenen zijn ook mooi,alleen wordt het dan niet te??
Ik zou ook zeggen: rood! Dan wel zwarte pumps en een lichte krul/opgestoken haar. Geweldige stijl!! En anders een huidkleurige panty en rode pumps, als je die kunt vinden.
wat is te? wat zijn ze van je gewend zijn, beetje a la an lemmens. als je het te vind zou, ik wel gaan voor die panty en misschien dan niet die schoenen maar gewoon zwarte pumps komt het rood terug in je riem de panty en de bloem in je haar. en scheelt je ook geld site geen idee meer hoe ik er ooit op kwam volgens mij bij het zoeken van een armband?! of iets dergelijk moest net wel lang denken om op de naam te komen lfs Hellen
die huidskleurige panty met dat rode streepje, die is gaaf!!! die past bij het jurkje die is niet te, maar wel spannend........ en bij je lengte past dat ook
Ik zie allemaal hoge deniers staan... ik zou voor een 15 denier gaan om dat het het elegantst is onder een jurkje. Ik snap zwart, maar zou inderdaad wel voor een huidskleurige gaan. Als je rode pumps erbij aantrekt zou een zwarte panty denk ik wel weer mooier zijn.
Ik dacht ook aan maisgeel! Volgens mij stond 'ie in de folder die ik kreeg ook tussen de jurkjes die oa maisgeel als kleur hadden!
Ik zal ts even helpen. Jurkje is bij de Steps vandaan, maar volgens mij hebben ze die jurk op dit moment niet meer in de winkel.
jaaaaa daar ben ik weer..was vanmorgen met de hondjes en pinterman en zoonlief on het bos aan het wandelen,dus heb niet meer kunnen reageren,sorry.. De jruk heb ik inderdaad bij Steps gepast in juni,alleen hadden ze toen maat 36 of 40 en groter hangen,dus hij paste niet. De jurk bleef in mijn gedachten,en toen ik 2 weken geleden ging kijken op internet was hij nergens meer te krijgen....wel op Marktplaats,de 1e bleek al verkocht te zijn,en toen zag ik deze en heb meteen gemaild,met succes dus. Vrijdag kwam hij binnen in maat 38,best een gok want 36 was iets te strak,de kaartjes hingen er nog aan en hij ziet er super uit....en hij past ook super,alsof hij op mijn lijf gemaakt is..... Ik heb besloten om de panty met rode streep te bestellen(hoop dat hij donderdag binnen is) en doe er zwarte pumps onderaan..... Als ik donderdag helemaal klaar ben zal ik vragen of pinterman een foto maakt en dan show ik het even. Lieve dames,bedankt voor jullie reacties en het meedenken, liefs Petra
ik ben echt super benieuwd neem je wel een reserve panty mee of ben je erg goed met panty's dat het niet nodig is! heb het jurkje ook drie keer in mijn handen gehad maar gezien mijn zwangerschap niet gekocht! ik wacht je foto af en draai duimen voor je dat hij donderdag binnen is. lfs Hellen
Ik neem zeker een reserve panty mee ja,ben er geen held in,en als ze daar al rieten stoelen hebben weet ik al bijna zeker dat er 1 gaat sneuvelen.....