Pruik

Discussie in 'De lounge' gestart door Meral, 30 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Een hele goedenavond,

Ik zat net een beetje te surfen op Aliexpres en kwam de meest prachtige pruiken tegen.
    Nou zou ik er best 1 willen proberen, gewoon, omdat ik dun, blond, slap haar heb, en het lijkt me wel handig als je een feest hebt ofzo, maar goed, dan wel mijn haarkleur en lengte, aangezien ik niet zo een nepding op mijn hoofd wil hebben.
    Maar hebben jullie ervaring met pruiken?
    Klinkt heel stom, maar er zitten er echt mooie tussen (tenminste, op de fot0:D)
    Anyone?

2. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ivm haaruitval door chemo heb ik best een duur haarwerk aangeschaft. Het had ook zo'n goedkope kunnen zijn, maar dat is echt van pruikenkwaliteit. Echt soort van poppenhaar effect. Dus het verschil zag ik wel heeeeel duidelijk. De kwaliteit is mede afhankelijk van hoe het haar op het 'netje' is geweven/vastgezet en hoeveel haar er op zit. Misschien een keer een winkel binnen stappen waar ze het verkopen? Vaak bij winkels waar ze hairextentions verkopen kun je er terecht. Oordelen over de kwaliteit gaat echt slecht op basis van een plaatje.

3. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Ik (als kapster) zou je nooit een pruik aanraden omdat je eigen haar dun of slap is. Je eigen haar heeft namelijk ook te lijden onder zo'n pruik.
    Wat wel een goede optie is, is een flip-in. Deze hang je met visdraad om je hoofd er hierdoor is je haar voller en evt. langer. Google maar eens, dan snap je wel wat ik bedoel ik. Ik zag toevallig vd week dat Aliexpress deze ook verkoopt maar daar is de kwaliteit vast en zeker aanzienlijk minder van.
    Hier in NL is de flip-in van Balmain erg goed, deze kun je kopen vanaf €100,-

4. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Bedankt voor de reacties, ik ga eens kijken voor zo een flip in :)

5. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    @ aprilmommy
    Zo'n flip in... dan heb je toch wel problemen tav je eigen haarkleur? is die te verven of zo?

6. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Het is echt haar dus je kunt het gewoon verven. Die van Aliexpress natuurlijk niet.

Deel Deze Pagina