Schoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovelymum87, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb voor mijn zoontje schoentjes bij de Schoenenreus gekocht...
    Maar begin nu toch te twijfelen of ik niet beter een paar duren had kunnen kopen....
    Is dit een fabeltje dat dit beter is voor de voetjes of is het echt zo?
    Heb een paar Adidas speel schoentjes en paar hoge veterschoentjes...
    Hij loopt er na mijn idee goed op, hij praat nog niet dus kan het niet vragen hahahaha:)

Heb ook braqeez staan maar zijn nog wat te groot, dus hoop eind dit jaar dat deze passen..

Graag ervaringen en meningen....weet niet of ik ze nu moet houden of terug brengen en naar een dure schoenenwinkel moet gaan

2. lolliebol

lolliebol Bekend lid

15 nov 2012
    647
    0
    0
    Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Als hij na 3 maanden de schoenen al niet meer zou passen omdat hij zo hard groeit, zou ik voor een keertje Scapino schoenen niet zo`n probleem vinden. Maar als hij er best lang mee kan doen, dan zou ik wellicht die schoenen terug brengen en een iets duurder schoentje kopen.

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Zolang je de hiel niet kunt indrukken en de zool niet te flexibel is kan het gewoon hoor. (en ze moeten natuurlijk goed zitten qua lengte en breedte)

Ik heb het hier aan de kinderfysio gevraagd en die gaf bovenstaande tip. Als ze daaraan voldoen is het prima. Ze hoeven echt geen €100 te kosten.

4. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiel kan niet idd...
    Zooltjes gewoon normaal, merkte juist bij de jochies die hij eerst had met flex zooltjes dat hij heel onstabiel loopt...
    Daarom wou ik stevigere schoenen hebben en maatje groter dus..
    De er zat 2 maanden tussen 21 naar 22....
    Dan ga ik ze toch maar gewoon houden denk ik...
    In huis loopt hij op blote voeten, het is hooguit als hij mee de hond uitlaat en dan lopen we niet langer dan 20 minuten...
    Dus moet kunnen denk ik:)

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb schoentjes gehaald bij de Scapino en er is werkelijk waar niets mis mee.

Enige waar ik op let is dat het leer is.

Deel Deze Pagina