Welke thee?

Discussie in 'Voeding' gestart door angel229, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Onze dochter is buiten haar melkfles om nogal een moeilijke drinker. Nu wil ik haar graag thee erbij geven. Welke thee geven jullie? Ik heb rooibos geprobeerd. Ging niet van harte, gisteren eens groene thee met citroen gegeven en dat ging beter. Heeft iemand nog adviezen? Ik wil haar het liefst laten wennen aan kruidenthee ipv zwarte thee.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik geloof dat ze iets verkopen wat kabouterthee heet.. geen idee waar. Zelf heb ik de kinderen gewoon zwarte thee leren drinken naast kruidenthee en infusions. Wel zo gemakkelijk als je ergens bent. Ze vinden aardbeienthee beide het lekkerst.

3. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Hier krijgt hij kamille- of rooibosthee...
    Als hij bij oma is dan krijgt hij ook weleens gewone thee met aardbeiensmaak oid, maar dat vind hij toch minder lekker...

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb altijd rooibosthee gegeven, brandnetel vindt hij ook lekker, hij krijgt inmiddels ook sterk verdunde zwarte thee met smaakje maar dat is pas de laatste tijd. Je hebt ook Fruitwelness, dat is ook zonder theine.

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    er zijn ook zat groene thee met smaakjes....die van AH huismerk met div vruchten erbij was hier favoriet

bij reform kan je idd kabouter/prinsessen thee enz halen ook lekker!

Of ah huismerk, kauwgomballen of marshmellow thee, zijn gewoon kruidentheeen met leuke naam

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Brandnetel heb ik in de kast staan. Net als ook fruitwelness. Gaan we dat eens proberen.

Zwarte thee wil ik echt nog een tijd mee wachten, wil niet dat ze te veel theine binnenkrijgt. Zelf drink ik het ook niet, dat scheelt. Ouders/schoonouders zijn er dus al op ingesteld.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier gaf ik rooibosthee of kauwgomballenthee van AH. Rooibos heb ik zelf nog meestal in huis en drink zelf ook wel graag bosvruchtenthee en sinds een tijdje krijgt ze soms slappe zwarte thee.

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Vaak rooibos, maar ook wel gewoon zwarte thee, heel slap, zodat het water net niet meer de kleur en smaak van water had.

9. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    rooibosthee, kamillethee, brandnetelthee, vruchtenthee

Deel Deze Pagina