Hoi allen, Wie kan mij vertellen welke pap er in de avondfles kan en niet gemaakt is van opvolgmelk. Ik gebruik nu een papfles waar nog opvolmelk in zit maar mijn zoontje is nu ruim 1 en krijgt overdag ook gewone melk. Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Haags Zonnetje
je kunt gewoon zelf een pak melk kopen, de hoeveelheid die je geven wil warm maken en daar granen of vezels in doen. volgens mij zijn alle avond papjes op basis van opvolgmelk.
Volgens mij kun je er wel gewoon bambix indoen. In die avondpapje zitten vaak ook granen (en suikers). Dus dat verschil zal niet zo groot zijn.. Maaruh, heeft hij die pap nog nodig 's avonds? Misschien kan hij het ook wel af met een fles/beker warme gewone melk?
Mijn zoontje is aan de slanke kant en werd geadviseerd om toch wel een papfles te blijven geven, hij gaat ook altijd t/m de laatste druppel op dus zal het wel nodig hebben lijkt me. We gaven eerst 'avondpapje'.
even een vraagje tussendoor: wat bedoelen meeste met Bambix-pap? Bambix is een merk die veel verschillende pap-soorten verkoopt. meeste die ik in de supermarkt zie zijn de ochtendpapjes. Wij zijn ook op zoek naar de ideale avondpap (van granen en zonder rare smaakjes), maar die heb ik nog niet gevonden.
Je hebt gewone pap van bambix ( fijne granen vanaf 6 mnd licht volkoren vanaf 8mnd) dat is de pap waar iedereen het over heeft. De avond en ochtend papjes zijn incl smaakje en suikers. Hoop dat je er iets aan hebt. Groetjes Kim
Oke, maar op die verpakking staat ook dat de pap bedoeld is om als ontbijt te geven zodat kindje genoeg energie heeft om een actieve dag aan te kunnen of zoiets. Nou ik heb geen behoefte aan kindjes die een actieve nacht ingaan , daarom vroeg ik me dat af. Maar las net op de site van Bambix dat pap fijne granen ook 's avonds kan, dus we gaan het proberen.
Ja dat klopt natuurlijk ook want hun maagje is goed gevuld daarom is het ook zo fijn voor snachts. Er is bij geen product een verplichting om het smorgens of savonds te gebruiken, doen wat je zelf prettig vind.