baby verlatingsangst?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by wendyd, Mar 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyd

wendyd Actief lid

Oct 5, 2006
    159
    0
    0
    schiedam nederland
    hallo, kan een baby van ruim 3 maanden al verlatingsangst hebben? na elke voeding gaat mijn zoontje 2 uurtjes slapen en nu heeft hij sinds 2 dagen dat hij na een uurtje hard gaat huilen, dan ga ik natuurlijk naar hem toe en hou ik hem leeker even tegen me aan en dan is ie meteen stil en als ik hem dan 2 minuten later weer in zijn bedje leg slaapt hij meteen weer verder. zou dat al verlatingsangst ofzo kunnen zijn? groetjes wendy.

2. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Esmee doet dit ook sinds eergisteren. In bed huilt ze heel hard en als ik bij haar komt lacht ze me toe, als ik de deur weer achter me dicht doe huilt ze weer. Ik weet ook niet wat het is, ik denk dat ze gewoon wakker is en eruit wil...

3. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    he dit heeft terence ook wel es ik zou niet weten wat het is .

is hartstikke zielig he wanneer je weer wegloopt en je hoort hem/haar huilen. :oops:

het liefst wil ik naast hem gaan liggen in zijn bedje lekker warm vertrouwd naar hem liggen kijken. :(

ik mis de borstvoeding, kon hij naast mij liggen voeden. :p

4. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    2,177
    1
    0
    volgens mij zit hij in een sprongetje.....

5. sim

sim Niet meer actief

hier lijkt het er ook op en hij lijkt zelfs al eenkennig te worden

6. Tanja

Tanja Lid

Nov 19, 2006
    58
    0
    0
    Fielwork Executive
    Noordwijk
    yep ookhier het geval, mijn kleine Milan doet precies hetzelfde.
    In het begin dacht ik dat hij me in de maling nam ;)
    Maar er zit weer een sprongetje aan te komen, dus schuif ik het daar maar op af.....

7. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Koen ook! Zodra ik bij z'n bedje sta is het een en al vrolijkheid maar zodra ik weg ben dan zet ie het op een brullen! Wel zielig maar soms laat ik hem toch even huilen want kan er (helaas) niet de hele dag bij gaan staan.

Share This Page