duowagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Janneke G, 7 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    hallo,
    mn man en ik willen binnekort voor een 2e kindje gaan en nu vraag ik me af: Jasmijn zal ongeveer een jaar of anderhalf zijn als de 2e er is en ik wil dus een duowagen kopen.
    hoe zijn jullie ervaringen hierin?
    over welke merken zijn jullie het meest tevreden?

2. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik heb er dan geen ervaring mee, maar onze meid is ongeveer 16 maanden als de 2de wordt geboren. Maar wij zitten nog in dubio over een duowagen. Een duowagen kost gewoon enorm veel geld, en ik weet niet of ons meisje dan nog wel veel in de wagen wil (ze zal dan al lopen). Wij neigen daarom ook eerder om zo'n board aan te schaffen, als ze niet meer wil lopen kan ze daarop staan.
    Maar goed, zeker weten doen we nog niet.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben er ook ongeveer anderhalf jaar tussen zitten...
    gezien ik geen rijbewijs heb en echt alles lopend moet doen hebben wij gekozen voor een duowagen gezien ik niet verwacht dat zoonlief de heletijd op zo'n board kan blijven staan ook al loopt hij inmiddels al 2 maanden.

wij hebben in de winkels gekeken wat ons het fijnst leek, en kwamen uit op de koelstra flexxo, en hebben deze op internet incl reiswieg en voetenzak gekocht voor 350 euro.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ik heb zelfs nog voor Isabella een duowagen aangeschaft.

Met 16 maanden kunnen ze echt nog niet meelopen of op een kiddyboard staan de hele tijd.

Isabella wil zelfs af en toe nog even lekker zitten ( 3 jaar)

Ik heb eentje op MP gekocht voor 15 euro ( ja geen geld) en ziet er perfect uit. Rijdt ook erg goed ( uitgeprobeerd met Isabella en baby van een vriendin)

Ik heb deze:

Marktplaats.nl > X-adventure duowagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties

Marktplaats.nl > Duowagen X-adventure - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik ben zwanger van de 2e en mijn zoontje is 15 maanden als zijn broertje of zusje geboren word, wij hebben via marktplaats een duowagen uit 2008 gekocht voor 350 euro een urban jungle, heb deze nu ook al maar dan alleen voor mijn zoontje en vind het een super wagen, dus vandaar de keuze ook voor een duowagen!

6. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Mijn dochter was net twee geweest toen de tweede kwam en liep al vanaf haar eerste verjaardag. Maar een eind meelopen deed ze echt niet. Ik heb toen via MP een duowagen (Phil & Teds Kiwi explorer, dat is het oudere type) gekocht voor 75 euro. Echt geweldig vond ik dat. Inmiddels is het babynestje eruit en zitten ze er allebei in. Ik gebruik 'm nog steeds regelmatig. En als de oudste niet wil zitten, kunnen de boodschappen er mooi in ;)

7. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    ;)ik heb ook zo lang lopen twijfelen over welke wagen , maar nu van de week de knoop doorgehakt en de pfil en teds dash besteld:) dit vooral omdat ie lekker smal is, en als de oudste straks er niet meer in wil je er gewoon een een persoonswagen van maakt hij kan dus lekker lang mee. ik ben heel benieuwd hoe hij me gaat bevallen:)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
  9. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
  10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Mieke, ik heb nog zo'n buggypod liggen. Wel 2x gebruikt...
    Nee, vind het helemaal niets!!!

Sam was 16,5mnd toen Fay werd geboren, en zij liep echt nog niet hoor. Niet alle kindjes lopen dan al! Staar je daar niet blind op. Ik moest dus voor een duowagen gaan. Uiteindelijk gekozen voor de Jane Twin Two, dit omdat ik hier de enkele wagen van had, en de bak en onze rebel (zeg maar de maxi cosi van Jane) hierop konden. Dit is een tandem wagen, heb hem 6 maanden heel intensief gebruikt, en daarna ging ik werken en Sam ging beter lopen. Na iets meer als een jaar verkocht. Maar zeker geen spijt van gehad.

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    hmm je kind zal een jaar of anderhalf zijn?
    moet je dan niet eerst zwanger zijn/worden voor je je daar over druk gaat maken?

12. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH

13. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    september 08: ik maak me niet druk,vroeg me gewoon af hoe anderen dit doen

bedankt voor jullie reacties!

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Wij hebben voor bij oma die op 2 kleinkinderen past deze gekocht:

Marktplaats.nl > nieuwe tweelingwagen duowagen tweelingbuggy compleet - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties

Kostte 120 euro nieuw, maar voorlopig kunnen we hem nog wel gebruiken. Ook als er bij ons ooit een 2e komt, altijd makkelijk zeker voor een dagje weg etc.

Ook in andere kleuren:

Marktplaats.nl > nieuwe tweelingwagen duowagen tweelingbuggy compleet - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties

Of

15. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Onze dochter is zo'n 20 maanden als de 2e komt. Ik heb laatst op marktplaats een nog mooie Urban Mountain (Mountain Terrain) duowagen gekocht voor 60 euro. Inclusief reiswieg voor de baby. Hij past door alle normale deuren en dus ook in alle winkels (behalve de echte smalle paden dan maar daar kom ik ook niet door met mijn Maxicosi Mura). Dit is 'em (maar dan in het grijs): http://www.babyjungle.nl/images/W/MT%20duo%20black%20300.jpg
    Hij lijkt me vooral erg fijn omdat de baby hier echt in een reiswiegje ligt waar je een lekker dekentje in kunt doen, dus niet in een soort van buggyzitje.
    Succes met alles! En het is alleen maar slim hoor, om alvast over dit soort dingen na te denken. Ik hoop dat Jasmijn snel een broertje of zusje mag krijgen!

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik heb een tweelingewagen
    van x-adventure quicksilver (naast elkaar)
    en hij bevalt me prima
    heb een draagnestje er in voor de baby en noa zit er naast

Deel Deze Pagina