Het is 19 graden, zon en geen wind. Moeten we haar nog in een deken wikkelen met jasje, shirtje, rompertje en broek of niet? Ze heeft het binnen al warm in alleen een rompertje..Maar aangezien ze pas 2 weken is (wel al ruim over geboortegwicht heen) 2 dagen terug dus wel dit alles aan en toen liep het zweet ovr haar rug..Maar ze is pas 2 weken..
Ik weet niet waar jij woont, maar hier regent het! Ik zou haar wel onder een dunne deken leggen, desnoods sla je hem een beetje terug als ze het echt warm heeft of je doet dan haar jasje een beetje open. Ik heb van de hema een katoenen deken en die is heel fijn als het van dat tussendoor weer is; te warm voor een dik deken en te koud voor geen deken!
Wat lekker dat het weer zo goed is bij jullie zeg.. hier alleen nog maar regen en wolken gezien vandaag! .. Ik zou de kleine wel gewoon helemaal aankleden en jasje aandoen.. Dekentje zou je mee naar buiten kunnen nemen.. Af en toe gewoon even in het nekje voelen. Als je merkt dat ze het toch koud krijgt kan je het dekentje alsnog gebruiken..
Als het aan m'n partner lag zal ze naakt met luier gaan.. Deken die we nu gebruiken is al heel dun, toch loopt het zweet over haar rug. Kan het kwaad om binnen alleen een rompertje aan te hebben aangezien ze het zo warm heeft?