Ik heb meerder parfummetjes, maar mijn favoriet is Coco mademoiselle van Chanel. Heerlijk! Ook pure poison van Dior vind ik heerlijk.
Ik gebruik J'Adore en vind hem erg lekker. Noa heb ik lang gehad, maar daar is de lol voor mij een beetje af. Ik zou heel graag Mademoiselle van Chanel als volgende parfum kopen (of krijgen...hihihi).
Uuh momenteel heb ik er geen op, ik lig KO met een hersenschudding. Maar welke luchtjes ik met regelmaat op heb: - Jil Sander Sun DeLight - Bvlgari Amethyst - Burberry ( de originele ) - Bvlgari Voile de Jasmin - Paco Rabanne Black XS - Paco Rabanne Lady Million - Voile 'd Ambre van Yves Rocher En heb nog een stuk of wattes, waar ik zo even niet op kan komen.
Ik heb luchtjes van o.a. - Mexx - Esprit - Kylie Minoque - Burberry - Celine Dion - Replay - Avril Lavigne En momenteel gebruik ik een luchtje van Naomi Campbell
DKNY women is mijn all time favorite!! Daarnaast nog een heleboel flesjes. Op het moment draag ik ook vaak Diamonds van Armani of pure van dkny
lady million! mijn absolute favoriet voor de winter. verder heb ik: hugo boss - femme chopard - wish bruno banani, zon kleine paarse j'adore - dior amor amor - chanel
2 van hugo boss Chanel (welke weet ik zo niet uit mn hoofd) Noa pearl, maar deze is helaas gevallen en het dopje is eraf gegaan waardoor hij niet meer spuit Gucci (rechthoekig flesje met twee c's erop) Roma Euphoria en angel ook gehad, heeerlijk, jean paul gaultier ook vaak gehad, ook zo lekker. En heb er nog wat, waarvan de naam even niet te binnen schiet. Ik ben gek op geurtjes Graag had ik jean paul gaultier fragile (met die ballerina in het flesje) gehad, maar deze is eruit
Coco Mademoiselle - Chanel Classique - Jean Paul Gaultier Ook gehad: Euphoria - Calvin Klein Jette - Joop
jean paul classique dkny die groene appel fles gucci envy maar die is er niet meer volgens ici paris thierri mugler alien
Chanel Chance, heerlijk luchtje. Ik heb nog een vol flesje staan van 100 ml, deze gekregen maar had er dus nog 1. Mocht iemand belang stuur me dan maar een pb want ik wil deze wel verkopen.
Trésor van L'Ancome, maar alleen in de winterperiode omdat deze wat "zwaarder" is. Envy van Guccy, helaas is hij inmiddels uit het assortiment... hoop dat ik er nog ergens eentje te pakken kan krijgen. Tommy Girl Mn vriend gebruikt eigenlijk nooit parfum/aftershave maar heeft Booster van LaCoste.
Bvlgari - Omnia amethist Jlo - Glow DKNY (langwerpig/hoekige fles) Estee Lauder - Beyond Paradise Ik hou van frisse luchtjes bij mezelf!