Coco chanel Lolita Jean Paul Gaultier Gucci première Ralph van ralph lauren Armani She Dkny be delicious
Gucci Envy is nog online te krijgen! heerlijk luchtje! Ik gebruik er 4 van Gucci: - Rush 2 - Envy - Eau de parfum 1 - flora by Gucci
Chanel nr.5 ( Alleen bij spec. gelegenheden etc) Gabriella Sabatini Naomi Cambel Opium Musk Zwitzal srry voor de evt typfouten
Oef.... ik heb er een stuk of 4 die ik regelmatig gebruik en dat zijn: - Chance van Chanel - Elle van Emporio Armani - Deep Red van Hugo Boss - J'adore van Dior Dan heb ik er nog een paar die ik wat minder vaak op heb: - Anais Anais en Amor Amor van Chacharel - Een geurtje van Esprit (rood klein flesje) - Een geurtje van Hugo Boss (weet naam ff niet meer) Ik vind het erg belangrijk om een geurtje te hebben die goed bij mij past en niet overheersend is. Ik vind het verschrikkelijk om naast mensen in een wolk van parfum te zitten... pfff!
Heb een heleboel parfum maar de luchtjes die ik dagelijks op doe zijn die rode appel van nina ricci en als ik thuis vergeten ben parfum op te doen heb ik standaard in me tas coolwater davidoff zitten.
flowerbomb victor en rolf intimately- beckham signature- beckham bright crystal- versace heat -beyonce amor amor - cacharel noa - cacharel Envy me - gucci Flora - gucci ( nog vele meer. ook veel waar nog maar een beetje inzit.. Ik krijg elke verjaardag en kerst of soms zomaar van vriend parfum. gek op )
Het assortiment is al jaren een beetje hetzelfde met af en toe een afwisseling, momenteel: Alien van Thierry Mugler Cinema van Yves Saint Laurent Euphoria van Calvin Klein Hypnose van Lancome L'eau d'issey
Wist je dat deze in Nederland niet meer te krijgen is? Het is ook mijn favoriet maar toen ik een jaar geleden een nieuwe fles nodig had, kon ik hem nergens meer krijgen! Mijn ouders hebben toen twee flessen meegenomen toen ze bij familie in Canada waren.