Ik heb mezelf vandaag een nieuw geurtje gekocht! Wilde eerst de lady gaga proberen....Brrrrr echt niet mijn geur! Twijfelde tussen beyonce pulse NYC & beyonce midnight heat. De laatste is het geworden! Denk dat ik de pulse NYC ook nog wel haal haha.
Hier in de kast staat momenteel calvin klein - eternity moment en DKNY. Mijn trouwparfum was La Perla van j'aime. Ruikt ook erg lekker.
I love gucci rush! Heb hem goedkoper kunnen kopen op schiphol. tax free (ofzo) en mijn zus kocht voor mij haar parfum kreeg ze er een kraskaartje bij. Die was 20 euro korting op aankoop van een volgende parfum.....Dus ben gelijk weer omgekeerd om hem te halen haha! Wel de gewone rush trouwens gucci rush 2 vind ik niet lekker.
Lekker is ie hé. Inderdaad rush 1. Ik hou wel van die geurtjes die heel eigen zijn en je snel herkent.
Ja heeeerlijk. Doe er al 2 jaar mee. Zo zuinig ben ik . Vind dat ook een geur om niet iedere dag op te doen. Vind ik zonde haha! Die goedkopere varianten spuit ik dagelijks op. Zoals beyonce etc.
Poeh, heb van alles hier. Maar nu vind ik Eau de Zwitsal (hormonen, baby's ) lekker en Red van Hugo Boss.
Volgens mij vind ik die geur ook lekker. Teminste als dit de geur is waarvan ik ooit een nepperd van heb gehad. Misschien toch maar is de echte aanschaffen Of toch maar weer gewoon een nieuwe gucci rush.