Paco rabanne lady Million Flowerbomb Victor en rolf Angel Thierry mugler Alle 3 mijn favoriet maar net welk seizoen,het weer of mijn stemming welke ik gebruik. Verder nog wat luchtjes voor naar het werk, even de naam kwijt. Maar dat zijn wat goedkopere merken,niet te zwaar.
Hermès un jardin en Méditerranée heb ik als laatste gekocht. verder heb ik nog: Serge lutens l’eau Serge lutens datura noir Serge lutens un bois vanille Serge lutens rahat loukoum L’artisan parfumeur la chasse aux papillons extrême L’artisan parfumeur Timbuktu Aqua du Parma rose nobile Kilian good girl gone bad Thierry mugler alien Juliette has a gun mmmmm! Chanel coco mademoiselle Yves saint Laurent manifesto Jil sander sun Karl Lagerfeld le parfum ...en ik vergeet vast nog wel wat
Marc Jacobs - Daisy, Voor een belachelijk lage prijs. Had nog een driekwart volle in de kast staan, maar voor deze prijs kon ik hem niet laten staan
Chanel mademoiselle Chanel eau tendre Hugo Boss deep red Thierry mugler Angel Chanel Chance Paco Rabanna Olympea Lancome la vie est belle Één van deze geuren heb ik altijd. De onderste 4 heb ik nu staan.
Chanel eau tendre, echt mijn favo geurtje. Ik heb nu ook de chance staan, die is ook lekker, maar eau tendre vind ik echt lekkerder ruiken.
Mijn “tas geur” Burberry Britt. In mijn stash: Chanel Coco Mademoiselle YSL Black Opium Lancome La Vie Est Belle Miss Dior Chérie Elie Saab Le Parfum Love, Chloé
Ik kan op zich wel genieten van een lekkere geur, maar dat steeds ruiken kan ik me echt aan ergeren juist. Ik draag daarom dus geen parfum en heb verder ook geen (sterk) geparfumeerde spullen. Wasmiddelen en verzorgingsproducten ed die ik koop, zijn allemaal van 'groene' merken en daar zijn geen parfum in, daar let ik echt op. Ik vind het ook echt helemaal niet prettig om een ander te ruiken, dat iemand voorbij loopt of fietst en dat je dan die parfum lucht ruikt, blegh. Ik gebruik dus al jaren geen parfum meer. Vroeger deed ik het wel eens in het buiten werk en school om, als ik ergens heen ging. Totdat ik me er dus steeds meer aan ging ergeren.
Even een vraagje . Ik heb van Black Opium, Yves Saint Laurent zo'n klein proefflesje. Echt heerlijk!!! Maar binnen no time ruik ik hem niet meer. Is dit ook zo met de parfum of komt dat door het proefflesje? En verder, Burberry Britt, mmm lekker zoete geurtjes
Het is dus heel persoonlijk, ik wil mijzelf ruiken, niet dat een ander mij ruikt. Ik hoef andere ook niet perse te ruiken. Maar vind het wel lekker en leuk als iemand voorbij komt en een lekker parfum op heeft hoor. Geen probleem hihi
Lady Million van Paco Rabanne. Ben er eigenlijk een beetje op uitgekeken maar het is de enige lichtere geur die ik lekker vind. Verder Hypnose van Lancôme, Black Opium van YSL Si Intense van Armani