Kom net thuis met de kinderen is de schutting van de buren omgewaaid en er is niemand thuis. Ik de meiden bij een andere buur gedumpt en snel alle delen in hun tuin gegooid. Sta ik net brood te smeren, waait onze schutting om Niet zo heel erg, er moest toch een andere komen maar dat zou pas gebeuren als het huis naast ons verkocht zou zijn! De oude schutting stond niet goed, moet 40 cm naar achter dus de bestrating van de achter buur moet er uit en die schutting loopt nog een stuk door in de tuin van het huis naast ons grrr :x:x:x Ik verwacht nog wel wat bomen die hier voor gaan omvallen, dat is dan weer totaal niet erg
Hier ook schade, de dakplaten van de buurman zij. In onze kippen tuin gevallen. Gevolg; (dure) bamboe stengels dwars door de midden en het net heeft 2 enorme gaten en is uit de muur gerukt dus die kan er opnieuw op ben ik bang.. Ook wat bloempotten die vergeten was. En nu maar hopen dat de rest blijft zitten, vind het nu al niet meer leuk..
Nou gelukkig hier geen schade aan onszelf of huis, maar hier liggen 3 grote bomen in de tuin. Bij mijn buurman is er ook een omgewaaid en bij mijn buurvrouw ligt een boom tegen de zijkant van het huis. Ik hoooooooooop dat er in dit stukje woningen geen gewonden of erger zijn gevallen. We hebben nog een boom pal voor het huis staan ( op de windkant) dus ik zit nu in het veiligste stukje van ons huis met mijn zoontje. Hopelijk gaat die boom niet om. Dan ligt hij op ons dak...... Ik hoop dat hier niemand hier( zwangerschapspagina) erge schade heeft
De schutting tussen onze buren ligt bijna om. Maar verder niets, geloof ik! Wel zijn alle bomen nu kaal
Nee alles is hier oke. Wel ligt een deel van de tram lijn er uit. Om gevallen boom op de bovenleidingen. En een paar bomen op auto.s gevallen vlak bij het ziekenhuis. En de trein in Delft ligt er helemaal uit twee treinen vast op het treinviaduct . Ook boom de oorzaak daar van. In de binnenstad zijn er een paar straten afgesloten van wegen rond vliegende dakpannen.
Er zijn al wat dakpannen gesneuveld, en ik zag zowaar een plantje met wortels en al door mijn tuin rollen. Het zeil van de boot is losgeslagen en het tuinhek bij de waterkant wiebelt al.
Geen eigen schade gelukkig maar meerdere schuttingen in de wijk omver, 2 bomen midden op het plein bij de AH doormidden en dwars over het plein dus, en in meerdere straten hieromheen dakpannen eraf gewaaid. Ook een aantal bloempotten die op daken/dakranden stonden eraf gewaaid. Best wel veel gevaarlijke situaties dus eigenlijk. Gelukkig geen gewonden zover ik weet maar ik vermoed dat dat nog wel komt vandaag.
hier nog geen schade hopelijk blijft zo onze schutting is net nieuw en hebben we met beton verankerd de palen en daartussen zit beton net wel is naast ons huis op de groen strook al flinke takken van de bomen gewaaid
Hier nog geen schade, ik weet ook niet hoe het buiten is qua schade. Heb wel gelezen dat er in Amsterdam 2 doden zijn gevallen door dit weer
(nog)geen schade. we zijn wel een voetbal, takken voor de vuurkorf en stoffer en blik rijker. van wie die laatste nou is? geen idee! Zijn door de wind in onze tuin gedropt
Jeetje het gaat er dus wel echt heftig aan toe daar Brrr iedereen sterkte en ik hoop dat ernstige schade bespaart blijft..
XD Zelf gelukkig geen schade, had mn balkonnetje leegeghaald. Was wel ff spannend met mn ruiten achter, die leken eruit te komen, maar dat is niet gebeurd. Hoop politie, brandweer en ambulances langs zien komen. En geen trams. Wel een hoop zwaailichten aan de trambaan, dus zal wel iets stuk gegaan zijn. Zie af en toe wat mensen verdwaald bij de halte staan.. die dan na een tijdje toch maar weer doorlopen. Blij dat ik er niet uit hoef vandaag!