Idd. Vaak betaal je rond moederdag 22 euro voor 75 ml+ een douchegel van 75 ml. Nu betaal je 38 euro voor alleen de 75 ml eau de toilette
monoii de tahiti tiareolie en eau de toilet van yves rocher. Ohhh dan zit je op een tropisch eiland. Zo heerlijk
Aaah, ik ben dus niet de enige , ik gebruik het eigenlijk alleen met lekker weer, meestal ook die douchegel, krijg er echt een vakantiegevoel van.
Sun van Jill Sanders! Jaaaaren favoriet. Let wel op de bijen komen er wel extreem op af en is echt geen grapje. Dit is het enigste nadeel maar hij ruikt zo lekker.
Annaayake heerlijk luchtje vorig jaar gekregen! Zit nu nog voor de helft vol! Veel te lekker om op te maken haha 😜
Niet verkeerd bedoeld ofzo maar alleen al omdat iedereen hem heeft zou ik Sun parfum niet halen. Hou dr niet van dat andere mensen hetzelfde ruiken als ik
Ik gebruik altijd Lolita Lempicka forbidden flower, ook een echte zomergeur en zonder alcohol. Verder flowerbomb van Victor en Rolf maar dat is echt een hele dure geur dus daar doe ik erg zuinig mee
Gucci rush Calvin klein eternity Mademoiselle Laats op me verjaardag le vie lebelle gekregen ik kon hem nog niet maar onwijs lekker!
Bedankt voor al jullie reacties! Ik ga er binnenkort op uit 😎 Nog meer tips zijn uiteraard nog steeds welkom 😁