Hallo allemaal, Mijn man en ik willen met onze dochter een weekje naar een bungalowpark. Onze dochter zal dan ongeveer 7 of 10 maanden zijn (afhankelijk van wanneer we gaan). Ik vind het alleen heel moeilijk om iets leuks te vinden. We willen graag veel wandelen (met kinderwagen / buggy), dus mooie natuur zou fijn zijn. Daarnaast zou het leuk zijn als het park dichtbij een dorp of stad is. Qua huisje willen we liefst een luxe huisje. Het mag in Nederland, België of Duitsland zijn. Heeft iemand tips en waarom raden jullie juist dat park aan?
Op cp of landal ofzo heb je altijd al een groot park waar veel te zien en doen is, maar ik vind ze vaak wel afgelegen liggen van dorpjes, je wandelt er dus niet zomaar even naar toe... bij cp en landal kun je zelf de luxe kiezen die je wilt, wel, hoe luxer hoe duurder natuurlijk...
de roompot heeft ook leuke vakantieparken, zowel in Nederland (veel aan de kust) maar ook in duitsland, belgie en andere landen. Ook verschillende type huisjes van basic tot luxe.
Wij zaten met onze dochter (toen 9 maand) in droompark bij beekbergen. Midden in de natuur. Wij vonden het een super park en ook hele mooie villa's en mooie omgeving. Kijk eens op bungalowspecials. Leuke aanbiedingen in verschillende parken.
het land van bartje van landal is een heel mooie en leuke park en helemooie boerderij huisjes wij zaten in een luxe huisje lekker met bubbelbad, sauna, zonnenbank en stoomcabine daar zijn we met onze dochtertje geweest vorige jaar toen was ze 5 maanden.. we gaan dit jaar naar rebbit hill ook van landal lijkt me ook erg leuk