hallo. mn poezenkind heeft 2 weken geleden 5 kittens gekregen. 1 ervan houden wij zelf. (een mannetje) ik heb al zitten denken over een naam, maar ik zou het echt niet weten. de mama heet dus Diva. hebben jullie misschien ideeen hoe ik die kleine kan noemen? iets wat bij Diva past ofzo. ik kom er echt niet uit!
leuk zeg! Ons katertje heet Mika (ben helemaal gek van die muziek) maar we hebben ook gedacht aan Mike, Leo en Timo
Wij hebben Biggy (voluit mr. Big, maar dat roept niet lekker) en we wilden onze poes Tiny noemen, maar daar luisterde ze niet naar (ze heette namelijk al Suzanne, wat een beetje tuttig is voor een kat) dus nu noemen we haar Suzy. Daar luistert ze dan weer wel naar. Verder zijn leuk: Jippie, Binky, Spiky, Stinky en alles wat dus op y eindigt leuk. Katten reageren beter op namen die zo eindigen namelijk. Vraag me niet waarom En vind het ook schattig klinken.
Jonker Kakalobbes ! whaha.. offuh.. Diva en Louis Diva en Drol Diva en Demoontje Diva ennn.. Stinky! Diva en Johannes de Doper.. Ik zou het niet weten, maar volgens mij past er een hoop bij Diva. Ik zou wel iets met maar 1 of juist meerdere lettergrepen pakken omdat Diva er maar 2 heeft.
zo ik heb een paar leuke opgeschreven! zitten erge leuke tussen! zal ze straks aan mn mannetje laten zien. mag hij beslissen bedankt!