hai hai, ik zie bij heel veel mensen onder het berichtje namen van maanden staan met daarachter jongen/meisje... hoe kan ik dat doen?
dank je, heb meteen even gekeken maar nog geen geschikte pendel kunnen vinden.... waar heb jij het gedaan>
ik geloof dat caruli de enige is die hier nog pendeld zou je haar ff moeten opzoeken en een pb sturen met je naam (voor en achternaam) en je geboortedatum
hey babybleus... ik lijk wel verschrikkelijk blond hoor... maar ik heb echt niet zoveel verstand van computers en van dit forum... hoe kan ik caruli vinden? ... en wat is in vredesnaam een pb?
een pb is een prive bericht... je kan in de gebruikerslijst zoeken ff .... instellen op gebruikersnaam en dan ff speuren naar caruli dan staat er pb als je haar aanklikt net als bij jou onder aan je tekst......... naast album en profiel zie je het
Hey iedereen, heb net ook een pb gestuurd naar caruli. Ik ben nieuwsgierig naar wat het resultaat zou zijn. Ik geloof er langs 1 kant wel niet zo in. Geloof het denk ik pas als het zou uitkomen. Alleszins het is eens leuk om mee te maken he.
Kaatje83(of was het nou 85) pendelt ook. Als je haar via de zoekfunctie gevonden hebt klik je op de link naar haar website. Daar post je een pendelverzoek.
het lijkt wel alsof ik mega blond ben.. (ben ik ook wel maar niet dom!... normaal gesproken dan...) hahaha